» حوادث » کشف ۵ هزار بلبرینگ تقلبی به ارزش ۲۵ میلیارد ریال – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
حوادث

کشف ۵ هزار بلبرینگ تقلبی به ارزش ۲۵ میلیارد ریال – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

بهمن 2, 1402 0

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: آبان ماه سال جاری خبری مبنی بر بسته بندی بلبرینگ‌های تقلبی با برندهای معتبر از سوی اتحادیه لوازم و قطعات خودرو به اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران دریافت شد.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با استفاده از روش‌های میدانی و اطلاعاتی محل تولید قطعات تقلبی را در مرکز تهران شناسایی می‌کنند و مشخص شد، مالک کارگاهی با همکاری همدستش ضمن جمع‌آوری بلبرینگ‌های متفرقه، با تغییر مشخصات آن، بلبرینگ‌های تقلبی را به عنوان بلبرینگ شرکت‌های معتبر به بازار عرضه می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی ابراز داشت: پس از هماهنگی‌های قضائی به همراه نماینده اتحادیه لوازم و قطعات خودرو از محل مذکور بازدید و تعداد ۵ هزار و ۴۰۸ عدد بلبرینگ تقلبی مربوط به خودروهای سبک و سنگین به همراه ۲ هزار لیبل و هولوگرام و سایر تجهیزات کارگاهی کشف شد.

سردار ولیپور گودرزی اشاره کرد: با دستور قضائی کارگاه مذکور پلمب و هر ۲ متهم دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی در پی‌جویی های انتظامی به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناس ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۲۵ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، برای کشف جزئیات پرونده در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار دارند.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×