» قضائی » برگزاری نشست هم‌اندیشی فدراسیون بوکس؛ واکاوی نتایج هانگژو و بررسی پروسه جذب مربی خارجی
قضائی

برگزاری نشست هم‌اندیشی فدراسیون بوکس؛ واکاوی نتایج هانگژو و بررسی پروسه جذب مربی خارجی

مهر 25, 1402 0

نخستین نشست هم‌اندیشی فدراسیون بوکس با حضور رئیس فدراسیون و جمعی از بزرگان این رشته برگزار و در خصوص مباحث مختلف صحبت و تبادل نظر شد.

خبرگزاری میزان – به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس؛ فدراسیون بوکس در نظر دارد نشست‌های هم‌اندیشی را برای پیشبرد هرچه بهتر اهداف این رشته ورزشی، به صورت متناوب با حضور دوره‌ای بزرگان این رشته برگزار کند و در این راستا از تجارب خانواده بوکس استفاده خواهد کرد.

بر این اساس، نخستین نشست هم‌اندیشی امروز سه‌شنبه در سالن جلسات فدراسیون و با حضور سیدروح‌الله حسینی رئیس، سیدابراهیم موسوی نایب‌رئیس و علی دانشمندفرد دبیر فدراسیون برگزار شد.

در این نشست که ۴ ساعت به طول انجامید، نفراتی، چون حسین رحمتی (مدیر تیم‌های ملی)، عبدالرضا انصاری، شهریار رحمانی، رضا صمدی، علیرضا استکی، ابراهیم عبادی، همایون امیری، فروتن گل‌آرا، طاهر جباری، سعید نوروزی، اکبر منصوری و غلامحسین درویش حضور داشتند.

در نشست فوق، عملکرد تیم ملی در مسابقات جهانی ازبکستان و بازی‌های آسیایی هانگژو مورد بحث و کارشناسی قرار گرفت و نقاط ضعف تیم ملی شناسایی و راه‌کار‌های لازم از سوی حاضرین برای رفع ضعف و مشکلات ارائه شد.

پس از صحبت‌ها و راه‌کار‌های ارائه شده از سوی حاضرین در جلسه، رئیس فدراسیون بوکس نیز گزارشی از اقدامات انجام شده طی ماه‌های اخیر که مسئولیت فدراسیون را برعهده گرفته ارائه کرد و گفت: در این چند ماه بیشتر وقت ما و صرف مشکلات به جا مانده از دوره قبلی و فراهم کردن مقدمات برگزاری مجمع شد. با این حال، چندین اردو و اعزام‌های خارجی داشتیم. اردو‌هایی نیز با تیم‌های کشور‌های مختلف در تهران برگزار کردیم.

وی بیان کرد: می‌دانیم در آغاز هر مسیری، ضعف‌هایی وجود دارد و باید از حالا تلاشمان را چند برابر کنیم تا با ایجاد همدلی و اتحاد، بوکس کشور را به شرایط مناسب نزدیک کنیم. باید واقعیت را بپذیریم که بوکس ما در آسیا عقب مانده، چون آسیا از سایر قاره‌ها برتر بوده و با سرعت زیادی در حال پیشرفت است. در آخرین مسابقات جهانی، بیش از نیمی از مدال‌های طلا به کشور‌های آسیایی رسید. این یعنی باید خیلی کار کنیم و دور از حواشی به فکر این ورزش باشیم. در این مسیر نیاز به برنامه‌ریزی دقیق بخش‌های مختلف و بودجه مناسب است.

رئیس فدراسیون بوکس همچنین درباره استفاده از مربی خارجی نیز، گفت: مذاکراتی با فدراسیون‌های کشور‌های صاحب سبک در بوکس صورت گرفته و پس از بررسی رزومه مربیان معرفی شده، اکنون روی چند گزینه نظر مثبتی داریم و مذاکرات نیز با این مربیان ادامه دارد.

حسینی بیان کرد: روند مذاکرات و به نتیجه رسیدن، نیاز به زمان کافی دارد تا در انتخابمان وسواس لازم را داشته باشیم. چنانچه توافقات انجام شود، نام مربی را اعلام خواهیم کرد. به این مساله تاکید دارم که هدف ما از استخدام مربی خارجی این است که علاوه بر هدایت تیم ملی بزرگسالان، او کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی برای مربیان کشورمان برگزار کند و بتوانیم بهترین بهره را از حضورش در ایران ببریم.

رئیس فدراسیون بوکس، بیان کرد: جذب مربی خوب خارجی نیاز به منابع مالی مناسبی دارد که در این راستا رایزنی‌ها انجام و توافقات خوبی حاصل شده، اما هنوز نیاز به کمک داریم.

گفتنی است، نشست‌های هم‌اندیشی فدراسیون بوکس از این پس به صورت متناوب برگزار خواد شد و قطعا در جلسات بعدی با توجه به برنامه‌های پیش‌رو، از سایر خانواده بوکس (پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان) به صورت دوره‌ایی دعوت بعمل خواهد آمد تا از نظرات و تجارب آن‌ها استفاده شود.

انتهای پیام/

منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×