» قضائی » میز خدمت قضایی در شهر مرزی کُرند استان گلستان برگزار شد
قضائی

میز خدمت قضایی در شهر مرزی کُرند استان گلستان برگزار شد

اسفند 22, 1402 0

مسئولان قضایی گلستان در شهر مرزی کُرند در شهرستان گنبدکاووس حضور یافتند تا علاوه بر پیگیری حقوق عامه در این منطقه، به مسائل و درخواست‌های حقوقی و قضایی مردم، رسیدگی کنند.

خبرگزاری میزان- در  میز خدمت قضایی که در شهر مرزی کُرند و مسجد اهل سنت این شهر برگزار شد، اهالی درخواست ورود دادگستری به حل مشکل بخشی از زمین‌های زراعی این منطقه را مطرح کردند که ملی اعلام شده است، مشکل صدور پروانه ساخت، کمبود برق و آب آشامیدنی از دیگر مواردی بود که اهالی این شهر پیگیری آن را از سوی دادگستری درخواست کردند.

رئیس کل دادگستری گلستان پس از شنیدن درخواست‌های مردمی از تشکیل پرونده حقوق عامه برای حل مشکلات مطرح شده از سوی اهالی خبر داد و گفت: در قالب این پرونده با نظارت دادستان مرکز استان و پیگیری دادستان شهرستان گنبدکاووس، حل مشکلات طرح شده از سوی اهالی از دستگاه‌های اجرایی مربوطه، دنبال خواهد شد.

آسیابی با اشاره به عزم دادگستری برای کمک به توسعه استان و حل مشکلات مردم گفت: حل مشکل حقوقی پتروشیمی گلستان با ۹۰ هزار سهامدار، گره گشایی از طرح گردشگری جزیره آشوراده پس از ۲۵ سال، حل مشکل سند ۱۵ هزار خانوار روستایی در ۳۰۰ روستای استان و حل مشکل بازارچه ساحلی بندرترکمن از جمله این تلاش‌ها برای کمک به رونق توسعه استان طی ۲ سال گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه اقوام استان گلستان به ویژه ترکمن‌ها، بار‌ها وفاداری خود را به نظام ثابت کرده‌اند افزود: آمار بالای مشارکت مردم استان در انتخابات ۱۱ اسفند، مهم‌ترین نشانه این وفاداری بود.

شهر کُرند در شهرستان گنبدکاووس در ۱۵ کیلومتری مرز ترکمنستان قرار دارد.

انتهای پیام/ 



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×