» قضائی » مشکلات ۵ واحد تولیدی در دومین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه بررسی شد
قضائی

مشکلات ۵ واحد تولیدی در دومین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه بررسی شد

اردیبهشت 13, 1403 0

مشکلات و موانع ۵ واحد تولیدی و اقتصادی در دومین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه با حضور نمایندگان طرفین، مورد بررسی و بحث قرار گرفت و تصمیمات و مصوبات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

خبرگزاری میزان – دومین نشست ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کرمانشاه در سال ۱۴۰۳ با حضور رئیس کل دادگستری، معاون پیشگیری دادگستری، مسئولین و مدیران مربوطه برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان ضمن تبریک روز جهانی کارگر با اشاره به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از تولید در دیدار اخیر با جامعه کارگری کشور اظهار داشت: مقام معظم رهبری شعار امسال را مانند سال‌های گذشته، با مضمون حمایت از اقتصاد و تولید، سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام نهادند و در دیدار اخیر با جامعه کارگری، این قشر زحمتکش را رکن اصلی جهش تولید دانستند.

کرمی با اشاره به تأکید رئیس قوه قضاییه بر صیانت از سرمایه‌گذاری مردم در عرصه تولید و اشتغال، افزود: انحصار طلبی آفت بزرگی برای تولید است و دستگاه قضایی استان در راستای حمایت از تولید و اشتغال و اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری و تأکید ریاست قوه قضاییه در سال جدید با ورود جدی به این موضوع، حداکثر تلاش خود را در جهت کمک به جهش تولید، نظیر حمایت از تولیدکنندگان، تأمین امنیت سرمایه‌گذاری و کاستن از موانع تولید، به کار خواهد گرفت.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به پیگیری جدی مصوبات جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان هستند.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد دستگاه‌های مرتبط در راستای پیگیری مصوبات جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی در سال گذشته بررسی شده و برنامه سال جدید بر اساس معیار‌ها و دستورات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضاییه به همه ابلاغ خواهد شد و انتظار می‌رود دستگاه‌های مربوطه مشارکت بیشتری در حمایت از تولید کنندگان و صیانت از سرمایه گذاری مردم داشته باشند.

در ادامه جلسه، نیکزاد عباسی را به عنوان قائم مقام ستاد پیگیری دستورالعمل اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه در سال جدید معرفی کرد.

عباسی ضمن توضیحاتی در مورد شرح وظایف ستاد اقتصاد مقاومتی با اشاره به دستورات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید گفت: با همکاری تعدادی از مسئولین ذیربط و دست اندرکاران عضو ستاد، ۴ کارگروه تخصصی جهت پیگیری مصوبات، رفع مشکلات و موانع تولید و اشتغال، رفع موانع صادرات، چالش‌های مرزی و موضوعات بانکی و صیانت از سرمایه گذاری مردم و… ایجاد شده است.

وی افزود: با استناد به منویات رهبر معظم انقلاب و مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، کلیه دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی به کارگروه‌های تخصصی در جهت اجرایی کردن مصوبات ستاد هستند.

گفتنی است در نشست روز جاری، مشکلات و موانع ۵ واحد تولیدی و اقتصادی از جمله شرکت نان آوران هیوای زاگرس (درخواست جلوگیری از عملیات اجرایی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی)، صنایع غذایی هجرت روانسر (درخواست جلوگیری از عملیات اجرایی تا صدور رأی دادگاه)، کارگاه صنعتی آقای شاپور فیضی (درخواست اعطای مهلت)، شرکت بهروز شکرریز (درخواست جلوگیری از استفاده برند و نام تجاری شرکت شکرریز)، شرکت کرد بتن (درخواست جلوگیری از مسدود کردن حساب بانکی و توقیف اموال)، با حضور نمایندگان طرفین، مورد بررسی و بحث قرار گرفت و تصمیمات و مصوبات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×