» جامعه » شناسایی ۲۹۴ سارق در ۷۲ ساعت اخیر
جامعه

شناسایی ۲۹۴ سارق در ۷۲ ساعت اخیر

دی 22, 1402 0

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز سه‌شنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۲ ماموران پلیس آگاهی پایتخت با تلاش شبانه روزی تعدادی سارق و زورگیر را شناسایی و دستگیر کردند.

برپایه این گزارش در بین دستگیر شدگان باند ۷ نفره زورگیری بود که در پارک نهج البلاغه هنگام زورگیری از یک زوج با ضربات چاقو مرد ۳۰ ساله را به قتل رسانده بودند.

فرمانده انتظامی پایتخت سردار عباسعلی محمدیان در جمع خبرنگاران در مقر پلیس آگاهی پایتخت به عملکرد پلیس در راه مبارزه با سارقان اشاره و اظهار داشت: در ۷۲ ساعت گذشته با تلاش مأموران پلیس آگاهی پایتخت ۲۹۴ سارق که در سرقت منزل، موتور، خودرو، گوشی قاپی و جعل شرکت داشته شناسایی و دستگیر شدند؛ این افراد در قالب ۶۸ باند فعالیت مجرمانه داشته که همه عوامل باند اعم از سارق و زاغ زن و مالخر دستگیر شدند.

وی گفت: دستگیری در ۷۲ ساعت گذشته روی  وقوعات تاثیر گذاشته و کاهش را شاهد بودیم.

سردار محمدیان افزود: در یکی از سرقت‌ها در داخل یک پارک سرقت و زورگیری منتج به قتل شد که اعضای این باند ظرف ۲۴ ساعت شناسایی و در چند مرحله دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: همکاران بنده در ۲۰۰ پارک به طور محسوس و نامحسوس برای تامین امنیت شهروندان حضور دارند تا با حضور همکاران شاهد کاهش سرقت و جرم باشیم.

وی در خصوص کنترل هوشمند مجرمان با پابند الکترونیکی اعلام کرد: ما آمادگی اجرا را داریم و به زودی این طرح انجام می‌شود.

پایان پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *