» حوادث » دستگیری سارق خودرو در ولنجک
حوادث

دستگیری سارق خودرو در ولنجک

بهمن 28, 1402 0

سرهنگ صادق ضرونی، سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران گفت: در بیست و یکمین روز بهمن امسال طرح ارتقای امنیت اجتماعی از سوی ماموران کلانتری ۱۶۳ ولنجک در محله‌های این محدوده به مرحله اجرا درآمد که طی آن مامورانی که در حال گشتزنی بودند به سرنشین یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شده و به تعقیب نامحسوس وی پرداختند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی‌های همزمان مشخص شد که این خودرو مدتی پیش از همان محله به سرقت رفته است و پلاک آن در سیستم پلیس تحت تعقیب است و همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست به راننده داده شود.

سرهنگ ضرونی تصریح کرد: راننده خودروی مسروقه به محض شنیدن دستور پلیس به امید رهایی سعی کرد با انجام حرکات خطرناک و ویراژ‌های با ریسک بالا از محل متواری شود، اما سرعت عمل ماموران مانع این کار شد و دقایقی بعد متهم به همراه خودرو به کلانتری منتقل شد.

سرکلانتر یکم پلیس پایتخت، با اشاره به این که متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو و تلاش برای سرقت یک خودروی دیگر اعتراف کرد، گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی شاکیان، در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×