» قضائی » جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در دادگستری مازندران برگزار شد
قضائی

جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در دادگستری مازندران برگزار شد

بهمن 12, 1402 0

سومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان با حضور اعضای ستاد در دادگستری مازندران برگزار شد.

خبرگزاری میزان – حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری در این جلسه با تاکید بر اهمیت پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی، گفت: دستگاه‌های مختلف، وظایف متفاوتی در بخش‌های نظارتی، اجرایی، انتظامی و … بر عهده دارند و در این راستا، بحث پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی از جمله وظایف مهم دستگاه قضایی استان محسوب می‌شود. 

رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: باید در امر پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی، به نحوی عمل شود که کمترین میزان جرایم و تخلفات انتخاباتی را در استان شاهد باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری خاطرنشان کرد: مصادیق جرایم انتخاباتی باید با استفاده از ابزار‌های مختلف در جامعه اطلاع رسانی شود و آگاه سازی لازم نسبت به قوانین و مقررات موجود صورت گیرد. 

رئیس کل دادگستری مازندران همچنین با اشاره به تشکیل شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در استان، تاکید کرد: تخلفات انتخاباتی در شعب ویژه دادگستری مازندران با دقت، سرعت و قاطعیت رسیدگی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری انتخابات پیش رو را بسیار مهم و حساس برشمرد و با تاکید بر اینکه باید زمینه حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود، تصریح کرد: انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، از مهمترین رخداد‌های ماه آتی است و در این راستا حضور پرشور مردم در انتخابات و فراهم کردن زمینه‌های لازم برای این حضور، باید با دقت و جدیت مورد تاکید و مد نظر ویژه قرار گیرد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×