» قضائی » بازدید مسئولان قضایی هرمزگان از سایت جدید شرکت پالایش نفت آفتاب
قضائی

بازدید مسئولان قضایی هرمزگان از سایت جدید شرکت پالایش نفت آفتاب

بهمن 15, 1402 0

همزمان با بهره برداری از سایت جدید شرکت پالایش نفت آفتاب در بازدید مسئولان قضایی از این پالایشگاه مطرح شد در صورت واگذاری زمین، زمینه اشتغال به کار پنج هزار نیرو در استان هرمزگان محقق می‌شود.

خبرگزاری میزان – با حضور نجفی مدیرکل راهبردی نظارت و ارزیابی عملکرد سازمانی معاونت راهبردی قوه قضاییه و اکبری دادستان مرکز استان هرمزگان، نصیری معاون اداره کل مبارزه با قاچاق کالا و ارز و نماینده ستاد مرکزی اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه و صفایی معاون قضایی دادگستری و جانشین ستاد اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان بازدیدی از شرکت پالایش نفت آفتاب صورت گرفت.

در این بازدید که همزمان با بهره برداری از سایت جدید این پالایشگاه بود مطرح شد که در صورت همراهی با درخواست واگذاری زمین و ادامه روند توسعه، اشتغال به کار پنج هزار نیرو در استان محقق می‌شود.

اشتغالزایی از مهمترین دستاوردی‌های احداث و راه اندازی پروژه‌های صنعتی است که افتتاح فاز توسعه جدید شرکت پالایش نفت آفتاب این قدم بسیار بزرگ را برای استان و کشور به ارمغان می‌آورد.

نتیجه حضور مهندسان و متخصصان مجرب در راه اندازی این پروژه بزرگ توسعه صنعت، ارز آوری و خدمات رسانی به استان است.

همراهی مسئولین قضایی در توسعه این پالایشگاه در فاز‌های جدید مانند واگذاری زمین یکی از کمک‌های بسیار ارزنده و مهم است که در این زمینه نیز قول مساعدت و همکاری از قوه قضاییه داده شده است.

شایان ذکر است در صورت موافقت واگذاری ۲۵ هکتار زمین در مجاورت این پالایشگاه می‌توان به یک مجموعه بسیار بزرگ از صنعت نفت دست یافت.

تعهد و مسئولیت شرکت پالایش نفت آفتاب در واگذاری زمین به این شرکت موجب ایجاد اشتغال جوانان بومی و تحصیل‌کرده، تولید و پالایش مشتقات نفتی و همچنین احداث پالایشگاهی با به روز‌ترین ابزار‌ها و ماشین آلات صنعتی است که نمونه آن در ایران وجود ندارد.

در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نیز شرکت پالایش نفت آفتاب تاکنون پروژه‌های زیادی مانند ساخت مسکن برای ایتام، ساخت و تجهیز چندین مدرسه و ساخت و بهره‌برداری از بوستان مسئولیت اجتماعی بندرعباس و فعالیت‌هایی از این دست اشاره کرد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×