» قضائی » بازدید دادستان تهران از کانون اصلاح و تربیت تهران – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
قضائی

بازدید دادستان تهران از کانون اصلاح و تربیت تهران – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

اسفند 14, 1402 0

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران به همراه ۴۵ نفر از قضات از کانون اصلاح و تربیت تهران بازدید کرد.

در این بازدید سید حشمت الله حیات الغیب، مدیر کل زندان‌های استان تهران و تعدادی از معاونین دادستان و قضات اجرای احکام و ناظر زندان‌ها حضور داشتند.

دادستان تهران ابتدا از بخش دختران این کانون بازدید و با مددجویان اندرزگاه گفت‌وگو و به بررسی وضعیت پرونده‌های آن‌ها پرداخت.

صالحی سپس از اندرزگاه پسرانه این کانون نیز بازدید و با نوجوانان کانون گفت‌وگو و جهت تسریع در تعیین تکلیف برخی از آن‌ها دستوراتی نیز صادر کرد.

علی صالحی در حاشیه این بازدید ضمن تشکر از همکاران مجموعه اداره کل زندان‌های استان تهران و معاونان دادستانی تهران، اظهار کرد: امروز به اتفاق ۴۵ نفر از قضات از کانون اصلاح و تربیت بازدید کردیم برنامه‌های بازدید دادستانی به صورت مدون و مستمر برگزار می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب استان تهران گفت: برنامه‌ریزی شده است که در طول ماه معاونان، بازپرس‌ها، دادیاران، قضات اجرای احکام حداقل دو مرتبه از نزدیک با مددجویان زندان ملاقات چهره به چهره داشته باشند تا درخواست‌های آن‌ها بررسی و در چهارچوب مقررات برای آن‌ها تصمیماتی اتخاذ کنند.

صالحی، گفت: در بازدید امروز با تمام مددجویانی که در کانون اصلاح و تربیت حضور داشتند ملاقات حضوری صورت گرفت و مشکلات آن‌ها استماع و بررسی شد.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×