» قضائی » رئیس کل دادگستری استان زنجان به مشکلات مردمی در مسجد امام حسین (ع) رسیدگی کرد
قضائی

رئیس کل دادگستری استان زنجان به مشکلات مردمی در مسجد امام حسین (ع) رسیدگی کرد

اردیبهشت 13, 1403 0

رئیس کل دادگستری استان زنجان شامگاه دوشنبه با حضور در مسجد امام حسین (ع) کوی فرهنگ، بعد از اقامه نماز جماعت با حضور در میان اهالی این منطقه پای صحبت‌ها و مشکلات مردم نشست.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق در جمع نمازگزاران و اهالی کوی فرهنگ گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، با استناد به سند تحول قضایی و تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر برگزاری دیدار‌های چهره به چهره مسئولان نظام با مردم، در همین راستای مسئولین دستگاه قضایی استان هر هفته روز‌های دوشنبه در یکی از مساجد شهر زنجان در میان مردم حضور پیدا می کنند.

وی با اشاره به اینکه نعمت‌های مادی و معنوی که خداوند به انسان‌ها داده زیاد است که یکی از نعمت‌های معنوی توفیق حضور در مساجد و نماز اول وقت و جماعت است که باید قدر دان این نعمت باشیم.

 رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه مسجد یکی از پایگا‌های مهم برای رسیدگی به مشکلات مردم و وپایگاه مسائل اجتماعی از صدر اسلام تا کنون بوده است گفت: سعی ما در این دیدار‌های مردمی و چهره به چهره با مردم بررسی مشکلات حقوقی و قضایی مردم و معظلات و مشکلات محلی است که امیدواریم با کمک مسئولین امر اقدامات موثری بر طرف کردن این مشکلات انجام دهیم.

وی در پاسخ به گلایه‌ها و دغدغه‌های اهالی کوی فرهنگ که بیشترین موضوع بیان شده از سوی اهالی و نمازگزاران این منطقه بود، را احدث پروژه شهیدان کریمی بیان کرد که بعضا مشکلاتی در حوزه ایجاد ترافیک، گرد و خاک و تردد ماشین‌های سنگین بوجود آورده که پس از توضیحات شهردار منطقه و نماینده پروژه دستورات لازم برای رفع مشکلات و رعایت آسایش اهالی صادر شد.

در این دیدار دادستان مرکز استان، معاونین رئیس کل، شهردار منطقه و رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان نیز رئیس کل دادگستری استان زنجان را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/ 



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×