» حوادث » انهدام باند سارقان منزل 
حوادث

انهدام باند سارقان منزل 

فروردین 14, 1403 0

سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: بهمن ماه سال گذشته در پی وقوع چندین فقره سرقت بعنف در محدوده “کیانشهر” و “تهرانپارس” بررسی موضوع در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با بهره گیری از روش‌های میدانی و اطلاعاتی دریافتند؛ باندی متشکل از ۶ جوان ۲۰ تا ۲۵ ساله به صورت گروه‌های ۲ و ۳ نفره به صورت شبانه در محله‌های تاریک و خلوت اقدام به سوژه یابی کرده و با استفاده از سلاح سرد قمه و چاقو تلفن همراه مال باختگان را به سرقت می‌بردند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان طی انجام اقدامات پلیسی هویت و مخفیگاه یکی از سارقان حرفه‌ای که سرکرده این باند بود را شناسایی کنند. 

سردار ولی پور گودرزی متذکر شد: مراقبت‌های پلیسی ادامه تا اینکه کارآگاهان از حضور اعضای این باند در مخفیگاهشان مطمئن و در یک عملیات پلیسی هر ۶ سارق حرفه‌ای را دستگیر کردند و از مخفیگاه آنان ۵ قبضه سلاح سرد قمه و چاقو و تعداد ۱۰ دستگاه گوشی هوشمند مسروقه کشف و توقیف شد و متهمان به اداره پنجم پلیس آگاهی انتقال یافتند. 

رئیس پلیس آگاهی پایتخت در ادامه عنوان کرد: متهمان در پی جوئی‌های انتظامی به ۳۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر معترف و تا کنون ۲۶ تن از مال باختکان شناسایی شدند. 

این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، در اختیار کارآگاهان برای کشف جزئیات پرونده قرار گرفتند. 



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×