» حوادث » انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۷ نفر از اراذل دستگیر شدند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
حوادث

انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۷ نفر از اراذل دستگیر شدند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

اسفند 16, 1402 0

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای بعد از ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان از انجام چهار مأموریت ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: هفت اراذل و اوباش در دامغان، یک سارق در گرمسار، کشف مواد از مسافر شاهرودی عازم مهدیشهر و کشف هیوندا سرقتی از صندوق اتوبوس عبوری شاهرود مهمترین این رویدادها است.

وی ضمن بیان اینکه در پی شکایت شهروندان دامغانی مبنی بر ضرب و جرح در پارک ملت موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، افزود: طی عملیات غافلگیرانه هفت اراذل و اوباش شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه سارق ۲۵ ساله توسط مأموران کلانتری ۱۱ گرمسار دستگیر شد، ابراز داشت: این فرد به انجام هفت فقره سرقت در سطح این شهر اعتراف کرده است.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی اشراف اطلاعاتی فردی که قصد انتقال مواد با تاکسی از شاهرود به سمت مهدیشهر را شناسایی و دستگیر کردند، بیان کرد: از این مسافر هشت کیلو و ۳۱۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شده است.

وی از کشف موتورسیکلت سرقتی هیوندا از خودرو عبوری شاهرود خبر داد و افزود: این اتوبوس از گرگان به سمت زابل در تردد بود در شاهرود متوقف شد.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×