» جامعه » استفاده از توان حداکثری ناوگان اتوبوسرانی پایتخت برای خدمات‌رسانی در ایام پایانی سال
جامعه

استفاده از توان حداکثری ناوگان اتوبوسرانی پایتخت برای خدمات‌رسانی در ایام پایانی سال

اسفند 26, 1402 0

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اقدامات این شرکت برای خدمات‌رسانی در ایام پایانی سال به منظور اجرای «طرح استقبال از بهار» را تشریح کرد.

خبرگزاری میزان- به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ مهدی علیزاده در جریان بازدید امروز از خطوط اتوبوسرانی، با تبریک فرا رسیدن ماه ضیافت الهی و همچنین بهار طبیعت و آغاز سال جدید با تأکید بر اجرای دقیق «طرح استقبال از بهار»، گفت: در حوزه اتوبوسرانی علاوه بر بکارگیری ظرفیت حداکثری ناوگان، طرح «استقبال از بهار» در پایانه‌ها، توقفگاه‌ها، سامانه‌ها و مراکز تعمیرگاهی در حال اجراست. همچنین به نظافت و وضعیت فعال بودن اتوبوس‌ها رسیدگی شده تا برای ایام پایانی سال و خدمات‌رسانی در سال جدید آماده باشند.

علیزاده با اشاره تمهیدات ویژه شرکت واحد برای ارائه خدمات حمل و نقلی در ایام پایانی سال و شب‌های ماه مبارک رمضان، افزود؛ خطوط منتهی به بازار‌ها و مراکز خرید شناسایی شده و تقویت می‌شود و ضمن ارائه خدمات شبانه روزی در خطوط تندرو، سایر خطوط پر تقاضا و منتهی به اماکن پر تردد تا ساعت ۲۳ خدمات رسانی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در حوزه بهره برداری و فنی تمام تلاش بر این بوده است که حداکثر ظرفیت اتوبوس‌های فعال استفاده شود تا با توجه به شلوغی و ازدحام بهترین خدمات رسانی صورت گیرد، عنوان کرد: نیرو‌های انسانی تلاشگر اتوبوسرانی در تمام شبانه روز مشغول به خدمات رسانی خواهند بود.

علیزاده اضافه کرد؛ زیارت اهل قبور در پنجشنبه و جمعه آخر سال، ماه مبارک رمضان و شهرآورد پایتخت از جمله خدمات ویژه اتوبوسرانی در روز‌های باقی مانده از سال و ابتدای سال نو است.

علیزاده با اشاره به اینکه از ابتدای مدیریت شهری حدود ۸۰۰دستگاه نوسازی و در سال جاری نیز نزدیک به ۵۰۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده اند، ادامه داد: بودجه قابل توجهی برای نوسازی اتوبوس‌ها در ۱۴۰۳ پیش بینی شده و تلاش شهردار بر این است که با ظرفیت‌های جدید و نوسازی و بهسازی، ناوگان با وضعیت بهتری از گذشته در خدمت مردم تهران باشد.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پایان گفت: با توجه به نگاه ویژه مدیریت شهری، امید است که بتوانیم در سال جدید ناوگان را نوسازی کرده و به شرایط مطلوبی برای خدمت رسانی به شهروندان تهرانی برسیم.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×