» قضائی » مسئولان قضایی دادگستری استان گلستان به درخواست‌ حقوقی و قضایی مردم در مسجد گلشن گرگان رسیدگی کردند
قضائی

مسئولان قضایی دادگستری استان گلستان به درخواست‌ حقوقی و قضایی مردم در مسجد گلشن گرگان رسیدگی کردند

بهمن 23, 1402 0

مسئولان قضایی دادگستری استان گلستان در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه برای ملاقات بی‌واسطه با مردم به درخواست‌های حقوقی و قضایی مردم در مسجد گلشن گرگان رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان- دادستان مرکز استان، معاونان رئیس کل و مدیران کل دستگاه‌های تابعه قوه قضاییه در این میز خدمت رییس کل دادگستری گلستان را همراهی کرده و در حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان، مردم به صورت چهره به چهره مشکلات و درخواست‌های خود را با مسئولان دادگستری استان مطرح کردند. 

رئیس کل دادگستری گلستان در حاشیه میز خدمت قضایی از افزایش دیدار‌های مردمی با محور مساجد در استان خبر داد.

حیدر آسیابی گفت: در این دیدار‌ها علاوه بر ملاقات مردمی، مشکلات محلات با محوریت مساجد بررسی و در قالب پرونده حقوق عامه، حل این مشکلات از دستگاه‌های متولی پیگیری می‌شود.

وی افزود: از ابتدای امسال فقط در گرگان، میز خدمت قضایی در ۱۰ مسجد برپا شده است و در همه حوزه‌های قضایی نیز روسا و دادستان‌ها در مصلا‌ها و مساجد حضور پررنگ دارند تا مردم بی واسطه مسائل و مشکلات خود را با آنان در میان بگذارند.

آسیابی گفت: درخواست برای حمایت قضایی از واحد‌های تولیدی، تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها و اجرای احکام، رفع مشکل تعدادی از بازنشستگان از جمله درخواست‌های مردمی طرح شده در این دیدار بود.

رئیس کل دادگستری گلستان با بیان این که دیدار‌های مردمی مختص گرگان نیست، افزود: در سرکشی‌های مستمری که از حوزه‌های قضایی انجام می‌شود نیز با حضور در مساجد با مردم نشست داریم تا بتوانند بدون واسطه مشکلات خود را میان بگذارند.

انتهای پیام/ 



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×