» قضائی » رشد ۵۰ درصدی درآمد‌های انجمن حمایت از زندانیان تبریز در سال ۱۴۰۲
قضائی

رشد ۵۰ درصدی درآمد‌های انجمن حمایت از زندانیان تبریز در سال ۱۴۰۲

فروردین 25, 1403 0

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی از رشد ۵۰ درصدی درآمد‌های انجمن حمایت از زندانیان تبریز در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

خبرگزاری میزان – محبوب علیلو با بررسی عملکرد انجمن حمایت از زندانیان تبریز اظهار کرد: بیش از ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات به زندانیان و خانواده آن‌ها در سال ۱۴۰۲ اعطا شده است که نسبت به سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۵۵ درصد رشد داشته است.

وی همچنین از جذب ۶۵ درصدی کمک و هدایای اشخاص حقیقی و حقوقی خبر داد و گفت: با همت خیران نیک اندیش درآمد‌های انجمن حمایت از زندانیان در سال گذشته افزایش چشم‌گیری داشته که ثمره این توسعه، کمک و حمایت از مددجویان و خانواده‌های آن‌ها و کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی در رابطه با رشد درآمد انجمن در سال گذشته نیز عنوان کرد: در راستای حمایت از زندانیان و ارائه خدمات حمایتی به خانواده‌های زندانیان تحت پوشش، با تلاش و همت انجمن حمایت از زندانیان درآمد این انجمن رشد ۵۰ درصدی داشت.

وی به عملکرد موفق انجمن حمایت از زندانیان و خانواده‌های آنان در سال گذشته نیز اشاره داشت و از برنامه ریزی و اقدامات این انجمن در راستای ایجاد درآمد پایدار و ثابت با ساخت جایگاه سوخت خبر داد.

محبوب علیلو با بیان اینکه توسعه و کمک‌های حمایتی از خانواده زندانیان باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد، تصریح کرد: خدمات متنوع انجمن اعم از مستمری ماهانه اقدامات حمایتی فرهنگی، تامین زندگی و اعطای تسهیلات که با کمک خیرین تامین شده است، ولی همچنان به حمایت خیرین برای توسعه حمایتی از زندانیان و خانواده آنان نیاز است.

وی یادآور شد:سرکشی و بازدید از خانواده مددجویان و بررسی وضعیت زندگی آنان و ارائه کمک‌های لازم از دیگر اهداف و برنامه‌های این انجمن است.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×