» جامعه » عذرخواهی رسمی اژه‌ای – خبرآنلاین
جامعه

عذرخواهی رسمی اژه‌ای – خبرآنلاین

بهمن 11, 1402 0

به گزارش خبرآنلاین، مسعود ستایشی امروز سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ در چهل و سومین نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت:  امروز عذرخواهی رسمی رئیس قوه قضاییه از مردم محروم و حق شناس و صبور ما در عسلویه نسبت به تاخیر ۳۲ ساله در اعطای اسناد رسمی املاک آنان اقدامی انقلابی و روبه جلو است که انتظار می‌رفت در سایر بخش‌ها نیز توسط همه مسئولان قضایی و غیر قضایی ادامه پیدا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان دراین‌باره نوشت: سخنگوی قوه قضاییه گفت: تحقق رفع مشکل بیش از ۲۶ هزار نفر از مردم خونگرم منطقه عسلویه با اعطای سند رسمی ۱۴۰۰ ملک متعلق به آن‌ها در راستای انجام وظیفه عقب افتاده دستگاه قضایی و پیگیری عدالت اجتماعی صورت گرفته است.

وی افزود: مقابله قاطع با ساخت و سازهای غیرقانونی و مخرب محیط زیست در شمال کشور نیز بر پایه عدالت محوری و جلوگیری از دست اندازی‌های ویژه خواران رخ داده است.

ستایشی بیان کرد: عدالت مورد انتظار مردم در آرمان‌های انقلاب اسلامی اقتضا دارد که رنج محرومین و مطالبه آن‌ها در این راستا و مقابله با مفسدین و سودجویان به صورت توأمان توسط مسئولان دیده شده تا مردم ناظر تمام این عدالت پیشگی دستگاه قضایی باشند.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×