» قضائی » رسانه‌های حقوقی در نمایشگاه رسانه‌های ایران
قضائی

رسانه‌های حقوقی در نمایشگاه رسانه‌های ایران

اسفند 4, 1402 0

نمایشگاه رسانه‌های ایران|

خبرگزاری میزان، پایگاه ملی اطلاع رسانی قوانین و مقررات کشور و کانون سردفتران و دفتریاران رسانه های حقوقی حاضر در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه هستند.

خبرگزاری میزان نمایشگاه مطبوعات ایران پس از ۶ سال وقفه با عنوان جدید «نمایشگاه رسانه‌های ایران» از بیست و نهم بهمن ماه تا دوم اسفندماه ۱۴۰۲ در محل مصلای تهران برقرار است.

بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» با حضور بیش از ۶۰۰ رسانه و مجموعه و شرکت دانش‌بنیان فعال در این حوزه میزبان اهالی رسانه، فرهنگ و فناوری است.

در این دوره از نمایشگاه رسانه‌های ایران در حوزه حقوقی، سه رسانه تحت عنوان: خبرگزاری میزان، پایگاه ملی اطلاع رسانی قوانین و مقررات کشور و کانون سردفتران و دفتریاران در نمایشگاه حضور دارند.

خبرگزاری میزان

خبرگزاری رسمی قوه قضاییه جمهوری اسلامی با نام میزان، به آدرس االکترونیک https://www.mizanonline.ir/ اخبار قضایی قوه قضاییه و نهاد‌های مربوط مانند: دادسراها، دادستانی ها، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، انتشار آخرین قوانین و مقررات مصوب کشور در حوزه‌های مختلف از جمله مصوبات رئیس قوه قضاییه، ارائه اطلاعات حقوقی و اطلاع رسانی درباره پرونده‌های مهم و به طور کلی تولید و انتشار اخبار داخلی و خارجی به ویژه اخبار قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران فعالیت دارد.

این خبرگزاری علاوه بر گروه حقوق و قضا به عنوان بخش اصلی در حوزه‌های دیگر سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، حقوق بشر و بین‌الملل، ورزشی، عکس و چند رسانه‌ای نیز به تولید و انتشار اخبار می‌پردازد.

خبرگزاری میزان به عنوان رسانه رسمی قوه‌قضاییه در این نمایشگاه حضور فعال دارد. خبرگزاری میزان در این نمایشگاه علاوه بر مصاحبه با مسئولان قضایی و کشوری و معرفی رسانه میزان با حضور مشاوران حقوقی مرکز وکلا، مشاوران خانواده و کارشناسان قوه قضاییه در غرفه خبرگزاری سالن شبستان راهرو اصلی غرفه E10 به مراجعان مشاوره حقوقی رایگان ارائه می‌دهند.

رسانه‌های حقوقی در نمایشگاه رسانه‌های ایران

پایگاه ملی اطلاع رسانی قوانین و مقررات کشور

پایگاه ملی اطلاع رسانی قوانین و مقررات کشور (داتیک)، به آدرس الکترونیکی https://dotic.ir/ در زیر نظر معاونت حقوقی ریاست جمهوری به عنوان یک پایگاه خبری تخصصی در حوزه اطلاع رسانی قوانین و مقررات کشور، به منظور آگاهی مردم از قوانین و مقررات لازم الاجرای کشور از جمله قوانین ابلاغی رئیس جمهور، مصوبات هیئت وزیران، مصوبات رئیس قوه قضاییه، مصوبات شورا‌های عالی، آرای هیئت عمومی دیوان عالی کشور و دیوان عدالت اداری و … با هدف دسترسی عموم مردم مشغول به فعالیت است.

این رسانه در غرفه b37 نمایشگاه رسانه‌های کشور حضور دارد.

رسانه‌های حقوقی در نمایشگاه رسانه‌های ایران

کانون سردفتران و دفتریاران

کانون سردفتران و دفتریاران کشور به آدرس الکترونیک https://www.notary.ir/ در غرفه a7 در نمایشگاه رسانه‌های کشور حضور دارد. کانون سردفتران و دفتریاران، نوعی نهاد مدنی است که توسط خود سردفتران و دفتریاران ایجاد شده و از طریق این کانون، به فعالیت‌های صنفی خود می‌پردازند. این رسانه با انتشار ماهنامه و ویژه نامه در زمینه قوانین ثبتی و حقوقی اطلاع رسانی می‌کند.

رسانه‌های حقوقی در نمایشگاه رسانه‌های ایران

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×