» قضائی » رئیس کل دادگستری استان ایلام به مشکلات بیش از ۹۰ نفر از شهروندان رسیدگی کرد
قضائی

رئیس کل دادگستری استان ایلام به مشکلات بیش از ۹۰ نفر از شهروندان رسیدگی کرد

بهمن 7, 1402 0

رئیس کل دادگستری ایلام گفت: در راستای سند تحول قوه قضاییه در زمینه حفظ کرامت و ارزش‌های انسانی و همچنین تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌ها، جلسات ملاقات‌های مردمی مستمراً به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان – رئیس کل دادگستری به همراه معاونین قضایی دادگستری استان ایلام در راستای سیاست‌های کلان و محوری قوه قضاییه و برنامه‌های عملیاتی مبنی بر تسهیل دسترسی مردم به مسئولین قضایی در جهت تکریم عینی و عملی و ارائه خدمت شایسته به مراجعان، ضمن دیدار چهره به چهره و استماع اظهارات آنان، به درخواست‌ها و مشکلات بیش از ۹۰ نفر از شهروندان رسیدگی و دستورات لازم را برای پیگیری مسائل مطروحه صادر کردند.

درخواست اعمال ماده ۴۷۷، تسریع در رسیدگی‌های قضایی، ارشاد و معاضدت، درخواست اعسار و استفاده از ارفاقات قانونی، تخفیف و تبدیل مجازات از اهم درخواست‌های مطرح شده از سوی مراجعان در ملاقات با رئیس کل و مسئولان قضایی دادگستری استان ایلام بود.

برپایه همین گزارش رئیس کل دادگستری ایلام گفت: در راستای سند تحول قوه قضاییه در زمینه حفظ کرامت و ارزش‌های انسانی و همچنین تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌ها، جلسات ملاقات‌های مردمی مستمراً به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری اینگونه ملاقات‌ها می‌تواند در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در ارتباط نزدیک بامردم و طرح دغدغه‌ها و مطالبات مردمی اثرگذار باشد و فاصله ایجاد شده بین مسئولان و مردم را کاهش داد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×