» قضائی » دفتر بازرسی امور ویژه، مامور پایش انبار‌های گمرکات و سازمان اموال تملیکی کشور شد/ بازدید سرزده از تمامی انبار‌ها قبل از پایان سال/ بوشهر اولین مقصد دفتر ویژه
قضائی

دفتر بازرسی امور ویژه، مامور پایش انبار‌های گمرکات و سازمان اموال تملیکی کشور شد/ بازدید سرزده از تمامی انبار‌ها قبل از پایان سال/ بوشهر اولین مقصد دفتر ویژه

اسفند 20, 1402 0

در پی دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور|

دفتر بازرسی امور ویژه در پی دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور، مامور پایش مستمر انبار‌های گمرک، بنادر و سازمان اموال تملیکی سراسر کشور شد.

خبرگزاری میزان – پیرو بازدید سال گذشته ریاست قوه قضاییه و رئیس سازمان بازرسی کل کشور از انبار‌های گمرک، بندر و سازمان اموال تملیکی بوشهر و مشاهده معضلات جدی، پس از صدور دستورات متقن و جامع از سوی مقامات مزبور موضوع در دستور کار بازرسی کل استان بوشهر، سازمان جمع آوری اموال تملیکی کشور و بوشهر و گمرک و بنادر بوشهر قرار گرفت که حسب گزارش نهاد‌های مزبور اقدامات جامع و موثری بعمل آمده است.

در این راستا به منظور ارزیابی و پالایش مستمر و سنجش نتیجه بخشی دستورات و اقدامات، خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور، دفتر بازرسی امور ویژه این سازمان را مامور کرد که نسبت به بازرسی مستمر و سرزده از انبار‌های گمرک، بنادر و سازمان اموال تملیکی سراسر کشور اقدام کند.

بر این اساس در ۱۰ اسفند ماه سال جاری بازرس قضایی و سرپرست دفتر ویژه در بوشهر حاضر و از تمامی انبار‌های گمرک، بندر وسازمان جمع آوری اموال تملیکی بازدید کرد.

رصد و پایش این انبار حکایت از آن دارد که اقدامات بسیار موثر بوده و وضعیت نابسامان سابق بهبود یافته و فرآیند‌ها و وضعیت اصلاح شده است لذا ضمن اعلام مراتب تقدیر از مسئولان امر، نواقص باقیمانده قبلی به همراه دستورات و پیشنهادات به متصدیان امر اعلام و ابلاغ شد.

بر اساس این گزارش بازدید ملی از سایر استان‌ها قبل از اتمام سال در دستور کار دفتر بازرسی ویژه سازمان بازرسی کل کشور است و بازرسان این سازمان در پایان هفته نیز در انبار‌های اموال تملیکی هشت استان دیگر حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×