» حوادث » حضور مردم در انتخابات در تداوم رای «آری» سال ۱۳۵۸ است
حوادث

حضور مردم در انتخابات در تداوم رای «آری» سال ۱۳۵۸ است

اسفند 13, 1402 0

 سردار قاسم رضایی در حاشیه حضور در انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در مسجد مالک اشتر فراجا گفت: در ابتدا باید به روح شهدایی که ناظر به این جشن بزرگ تداوم ریشه‌های انقلاب هستند درود بفرستم. کسانی‌که عمری را سپری کردند و در این مدت پس از انقلاب در سال ۱۳۵۸ پای صندوق‌های رأی برای رأی به جمهوری اسلامی ایران حضور پیدا کرده‌اند به یاد دارند که امروز همان روحیه در مردم شور و نشاط دیده می‌شود و استنباط من از حضور مردم همان شور و حال است.

جانشین فرمانده فراجا با بیان اینکه برگزاری انتخابات‌های مختلف در کشور ما تداوم آری ملت ایران به جمهوری اسلامی در سال ۱۳۵۸ است، افزود: ملت بزرگ ایران همواره با این دیدگاه به این موضوع نگاه می‌کنند و همچون روز‌ها و لحظاتی که برای آن‌ها یاد آور خوشی هاست همچون لحظه تحویل سال و زمان افطار و عید فطر و … انتظار فرا رسیدن زمان شرکت در انتخابات را می‌کشند.

وی افزود: در تصاویر دریافتی از سراسر کشور و نیز کارکنان انتظامی همواره با چهره‌های خندان مواجه شدیم و همگان با شور و حال و شادابی و با دیدگاه عید و تکلیف مداری پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و دشمنان را عصبانی کرده است.

رضایی به آگاهی و بصیرت و آبیاری شجره طیبه انقلاب با حضور در پای صندوق‌های رأی اشاره و خاطر نشان کرد: مجموعه انتظامی کشور نیز در کنار مردم به سبب مردمی بودن و انقلابی بودن و در کنار مردم وظیفه تأمین امنیت را برعهده دارد و از سوی دیگر به دنبال انتخاب افراد اصلح برای رأی دادن در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستند.

وی در پایان به حضور حداکثری کارکنان انتظامی در شعب اخذ رأی اشاره کرد و گفت: کارکنان انتظامی و سربازان یگان‌های مختلف انتظامی با دادن رأی به دنبال مجلس انقلابی‌تر هستند که امنیت و رفاه را برای آنان تأمین کند.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×