» قضائی » استقرار پایگاه حقوقی دائمی مرکز وکلای قوه قضاییه در شهرک صنعتی عباس آباد به منظور رسیدگی به مشکلات کارگران
قضائی

استقرار پایگاه حقوقی دائمی مرکز وکلای قوه قضاییه در شهرک صنعتی عباس آباد به منظور رسیدگی به مشکلات کارگران

اردیبهشت 18, 1403 0

رئیس مرکز وکلا از پایه‌گذاری استقرار پایگاه حقوقی ثابت و دائمی در شهرک صنعتی عباس آباد خبر داد و گفت: کارگران و صنعتگران ستون فقرات اقتصاد کشور هستند و امیدواریم بتوانیم با حضور در مساجد و مشاوره حقوقی به آن‌ها، مشکلاتشان را حل کنیم.

خبرگزاری میزان – حسن عبدلیان پور رئیس مرکز وکلا و کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در میان کارگران و صنعتگران شهرک صنعتی عباس آباد به ضرورت رسیدگی به مشکلات کارگران و کارفرمایان در حوزه مسائل حقوقی تاکید کرد.

به مناسبت روز «کار و کارگر» مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه میزخدمات حقوقی خود را در مسجد حضرت ولی عصر (عج) شهرک صنعتی عباس آباد تهران برگزار کردند.

دراین مراسم که با حضور معاونین، وکلا، کارشناسان و کارآموزان مرکز برگزار شد، حسن عبدلیان پور ضمن گرامی داشت روز کار و کارگر گفت: کارگران و صنعتگران ستون فقرات اقتصاد کشور هستند و حضور ما در مساجد و خدمت به کارگران مایه افتخار است و امیدواریم بتوانیم باری از مشکلات حقوقی این اقشار زحمتکش را به دوش بگیریم.

وی در ادامه گفت: چندین سال است که رهبرانقلاب نام سال‌ها را برپایه اقتصاد و تولید قرار می‌دهند که نشان از اهمیت نقش کارگران و کارفرمایان و صنعتگران در تحقق این نامگذاری‌ها است و به تعبیر ایشان «اگر حال کارگران خوب باشد، حال کشور خوب است.»

رئیس مرکز وکلا: کارگران ستون فقرات اقتصاد کشور هستند

لذا ما نیز در مرکز وکلا به عنوان خدمت‌گزاران مردم به دنبال ادای سهم خود در تحقق شعار سال هستیم و بر اساس رسالت و تاکیدات رئیس قوه قضا به دنبال خدمت موثر به مردم هستیم، چرا که این هدف والا و مقدس پایه و اساس منویات رهبری و مورد پیگیری شخص ریاست قوه است.

وی افزود: ما با تیمی در حوزه حقوق عامه و وکالت تخصصی حضور پیدا کردیم، مشکلات صنعتگران و کارگران را شنیدیم و مطالب تخصصی مطرح شد و کمیسیون‌هایی را به صورت تخصصی ایجاد کردیم تا مشکلات مراجعین حل شود.

رئیس مرکز وکلا در ادامه اظهار داشت: ما در این روز «استقرار یک پایگاه حقوقی ثابت و دائمی» را در شهرک صنعتی عباس آباد به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی فعال کشور، بنا می‌گذاریم تا در حوزه‌های مشکلات حوزه تخصصی بین کارگر و کارفرما، مسائل بیمه ای، پرونده‌های مالیاتی، قرارداد‌های تخصصی و صنعتی را حل کنیم.

وی در پایان گفت: لذا بنده این موضوع را به طور جدی و شخصاً پیگیری خواهم کرد و این آمادگی را داریم تا با صنعتگران جلسات تخصصی برگزار کنیم و به صورت یک تفاهم یا توافقنامه کار را دنبال کنیم تا خروجی آن موثر و ملموس باشد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×