» قضائی » تبیین دستاورد‌های انقلاب شُکر نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی است
قضائی

تبیین دستاورد‌های انقلاب شُکر نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی است

اسفند 4, 1402 0

رئیس کل دادگستری استان ایلام با بیان اینکه تبیین دستاورد‌های انقلاب شُکر نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: راه نورانی و پرفروغ انقلاب اسلامی، چشم دشمنان را کور و بازار مکاره آنان را بی‌رونق کرده است.

خبرگزاری میزان – عمران علی‌محمدی رئیس کل دادگستری استان ایلام در دهمین جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوقدانان استان، اظهار کرد: فلسفه دشمنی دشمنان با نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایستادگی انقلاب، نظام و ملت ایران در برابر ظلم و ستم و سلطه جهانی است.

وی با تاکید بر مشارکت اقشار مختلف مردم در انتخابات یازدهم اسفندماه، یادآور شد: اصلاح کشور بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، در وهله اول در گروی حضور و مشارکت گسترده در انتخابات و در مرحله دوم انتخاب اصلح است.

رئیس کل دادگستری استان ایلام با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم به عنوان کسانی که دغدغه اندیشه داریم، زکات آن را پرداخت کنیم، تصریح کرد: زکات این اندیشه، ترویج و ترغیب آحاد ملت ایران به مشارکت حداکثری در صحنه انتخابات است.

علی‌محمدی با تاکید بر این که انتخابات یک حق برای مردم است و این حق در قدرتمند شدن نظام اسلامی موثر است، افزود: بر این اساس است که دشمن بر روی استفاده نکردن مردم از این حق، تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد: علمای ما در دانشگاه، حوزه، جامعه و ادارات و انسان‌های آگاه نقش مهمی در آگاهی بخشی به جامعه برعهده دارند، انسانی‌هایی که می‌دانند و آگاه هستند چراغ جامعه هستند.

رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: افرادی که نمی‌دانند نیز در جامعه باید آگاه شوند و بر همین اساس رهبر معظم انقلاب اسلامی جهاد تبیین را مطرح کردند که برای تحقق این امر، باید دستاورد‌های نظام و انقلاب اسلامی بیان شود، تفاوت‌ها و پیشرفت‌های انقلاب از ابتدا تا کنون برای آحاد جامعه بویژه نسل جوان تبیین شود.

علی‌محمدی با بیان اینکه نعمت جمهوری اسلامی نیاز به شکر دارد و شکر نظام جمهوری اسلامی دفاع از ارزش‌های انقلاب و تبیین خدمات و دستاورد‌های این نظام مقدس است، گفت: مدیریت فضای مجازی امروز دست سرویس‌های جاسوسی و معاندان جمهوری اسلامی است تا بتوانند فکر و فرهنگ جامعه و جوانان ما را مهندسی کنند.

وی با تاکید بر اینکه بازار ما باید در بطن و متن انتخابات نقش خود را ایفا کند، یادآور شد: فقرا و نیازمندان جامعه که اهل پاکدامنی بوده و، ولی نعمت انقلاب و نظام اسلامی هستند به طور حتم حضور گسترده‌ای در پای صندوق‌های رای خواهند داشت.

علی‌محمدی با بیان اینکه دستاورد‌های نظام و انقلاب اسلامی باید تبیین شود، خاطرنشان کرد: تبیین آن با علما و کسانی است که می‌دانند، امروز این راه نورانی شروع و پرفروغ شده است و چشم دشمنان را کور و بازار آنان را بی رونق کرده است.

رئیس کل دادگستری استان ایلام با بیان اینکه تبیین دستاورد‌های انقلاب شُکر نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: راه نورانی و پرفروغ انقلاب اسلامی، چشم دشمنان را کور و بازار مکاره آنان را بی‌رونق کرده است.

سردار شاکرمی: برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از تمام ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام نیز در این نشست، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی فهمیده‌اند که نمی‌توانند از لحاظ نظامی ایران را تهدید کنند و از طرفی ایران توانسته است که تحریم اقتصادی را کم اثر کند، لذا در پی ایجاد ناامنی و بی ثباتی در کشور هستند و می‌خواهند که با تبلیغات رسانه‌ای حضور مردم را در انتخابات کم رنگ کنند و آنرا مقدمه‌ای برای افزایش فشار‌های سیاسی و امنیتی قرار دهند.

سردار جمال شاکرمی بیان کرد: حوادث و اتفاقاتی که در منطقه خاورمیانه می‌گذرد در سطح تاکتیکی است که توسط اسرائیل و داعش انجام و راهبرد اساسی آن در آمریکا طرح‌ریزی می‌شود.

وی یادآور شد: امروز هیمنه آمریکا در منطقه خاورمیانه شکسته شده و مقاومت حماس توانسته است که ابهت دروغین آنان را از بین ببرد و نگاه وجدان‌های بیدار مردم را در اقصی نقاط دنیا به مظلومیت مردم فلسطین معطوف کند.

سردار شاکرمی تاکید کرد: امروز راهبرد نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران تاب‌آوری در سطح بالای تهدیدات نظامی است و ما با تکیه بر ایمان و عزم جهادی خود برای مقابله دندان شکن با هر تهدیدی آماده هستیم و دشمنان ما به خوبی به این نکته پی برده اند.

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام به طرح شهید “اله وردی” اشاره کرد و گفت: جهاد تبیین یکی از مهم‌ترین کار‌هایی است که بایستی در ایام انتخابات به صورت ویژه دنبال شود و طرح شهید “آرمان اله‌وردی” برای افزایش مشارکت مردم به صورت جدی در نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج دنبال شود.

وی به برنامه‌های سپاه برای حضور در بین مردم هم گریزی زد و گفت: سپاه در سال‌های اخیر تلاش کرده است که در بین مردم حضور بیشتری داشته باشد و با کمک خود مردم تهدیدات را به فرصت و قوت تبدیل کند و در انتخابات پیش رو هم تلاش خواهد کرد که مشارکت حداکثری مردم را به نقطه قوت نظام تبدیل کند.

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام افزود: ما طرفدار هیچ جناح و حزبی نیستیم و وظیفه ما ایجاد امنیت پایدار برای برگزاری انتخابات و جهاد تبیین برای انتخاب اصلح و افزایش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای است.

شاکرمی خاطرنشان کرد: توجه به مردم را در سرلوحه برنامه هایتان قرار دهید و با استفاده از تمام ظرفیت‌ها در طبقات و اقشار مختلف مردم چشمه‌های جوشان اجتماعی را برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات ایجاد کنید.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام نیز در این نشست اظهار کرد: خلق حماسه ۲۲ بهمن با حضور اقشار مختلف مردم دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را مات و مبهوت کرد.

منوچهر ملکی با اشاره به اجرای طرح هر مشاور املاک یک حقوقدان در سطح استان، گفت: در این طرح برای ۱۵۶ نفر از حقوقدانان استان ایجاد اشتغال شده است.

وی اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان را از دیگر برنامه‌های این نهاد در استان برشمرد و گفت: آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد، کمک به آزادی زندانیان زن، دیدار‌های چهره به چهره در سطح جامعه و ادارات و برگزاری میز‌های خدمت قضایی و حقوقی در مصلی‌های نماز جمعه از دیگر برنامه‌های این سازمان در استان بوده است.

گفتنی است در پایان این نشست سردار شاکرمی از علی‌محمدی رئیس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام جهت کسب رتبه برتر کشوری تجلیل کرد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×