» حوادث » اعمال محدودیت در خیابان کارگر/شهروندان در این محدوده تردد نکنند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
حوادث

اعمال محدودیت در خیابان کارگر/شهروندان در این محدوده تردد نکنند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

بهمن 9, 1402 0

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فیروز کشیر در این خصوص گفت: در ساعت ۲۲:۳۰ شب گذشته در محدوده خیابان کارگر به شمال بالاتر از میدان قزوین در سطح آسفالت این معبر به عمق حدودی ۲ متر و عرض کامل خیابان نشست روی داده است.

وی افزود: نشست آسفالت در این محدوده باعث مسدود شدن کامل مسیر جنوب به شمال خیابان کارگر گردیده است.

سرهنگ کشیر بیان داشت: به همین خاطر در خیابان کارگر از قبل از میدان قزوین توسط تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت اعمال گردیده است و به همین منظور در مسیر جنوب به شمال ابتدای خیابان کارگر از میدان قزوین بسته شده ولی گردش‌ها در حال انجام است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تیم‌های منطقه ۱۱ پلیس راهور تهران بزرگ به همراه عوامل امدادی، آتش نشانی، آب و فاضلاب و شرکت گاز در محل حضور دارند و مشغول اقدامات خود جهت روان سازی ترافیک و تأمین ایمنی نظم عبور و مرور هستند.

وی از شهروندان و رانندگان خواست که سفرهای خود را مدیریت کرده و به این سمت از خیابان کارگر که محدودیت اعمال گردیده تردد نداشته و رانندگانی که قصد تردد از این مسیر را دارند از محورهای جایگزین تردد کنند.

سرهنگ کشیر افزود: به محض اینکه این محل گشایش یافت اطلاع رسانی‌های لازم انجام خواهد شد و به سمع و نظر شهروندان خواهد رسید.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×