» قضائی » برگزاری میز خدمت مسئولان قضایی در ایام دهه فجر در ۳۰ مسجد استان هرمزگان
قضائی

برگزاری میز خدمت مسئولان قضایی در ایام دهه فجر در ۳۰ مسجد استان هرمزگان

بهمن 17, 1402 0

رئیس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر ملاقات بی‌واسطه با مردم در ایام اللّه دهه فجر و اعیاد ماه رجب و شعبان از تشکیل میز خدمت مسئولان قضایی در میعادگاه‌های نماز جمعه و ۳۰ مسجد این استان خبر داد.

خبرگزاری میزان – مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان اظهار کرد: در راستای عمل به دستورات ریاست قضاییه مبنی بر ملاقات بی‌واسطه با مردم در ایام دهه فجر و اعیاد ماه رجب و شعبان از امروز میز خدمت مسئولان قضایی در میعادگاه‌های نماز جمعه و ۳۰ مسجد در اقصی نقاط استان هرمزگان برگزار می‌شود.

وی همچنین با تقدیر و تشکر از تدبیر رئیس قوه قضاییه در مورد تأکید بر حضور مسئولان قضایی در مساجد و دیدار بدون واسطه با متن مردم به اشکال مختلف، هدف از این دیدار‌ها را بررسی مشکلات و دغدغه‌های مردم از نزدیک عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: بدون تردید، حضور در جمع مردم و آن هم در بهترین محل یعنی مسجد، ثمرات زیادی دارد و به همین دلیل، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار دستگاه قضایی استان هرمزگان قرار گرفته است.

قهرمانی تصریح کرد: با توجه به سیاست‌های کلان دستگاه قضایی در خصوص ارتباط وثیق با مردم و حضور در میان اقشار مختلف، دستگاه قضایی هرمزگان هم در این حوزه برنامه‌های جامعی دارد که یکی از آن‌ها برگزاری دیدار‌های مردمی به مناسبت‌های مختلف است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین با بیان اینکه حل مسائل قضایی مردم و شنیدن درد دل آن‌ها، همواره باید در دستور کار مسئولین باشد، تأکید کرد: با وجود برخی کاستی‌ها و مشکلات، مردم همواره و در مقاطع مختلف یار و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده اند و ما باید خدمت به این مردم را افتخار و نعمت بدانیم و شکرگزار این نعمت بزرگ باشیم.

گفتنی است؛ با توجه به دستور اخیر رئیس قوه قضاییه مبنی بر لزوم ملاقات بی‌واسطه با مردم به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد ماه رجب و شعبان، رئیس کل دادگستری هرمزگان به همراه مسئولان قضایی این استان همزمان با ایام اللّه دهه فجر با حضور در ۱۱ مسجد شهر بندرعباس و ۱۹ مسجد در شهرستان‌های مختلف، ضمن رسیدگی به مشکلات و مطالبات مردم در این خصوص دستورات لازم را صادر خواهند کرد. 

میز خدمت مسئولان قضایی در ایام دهه فجر در ۳۰ مسجد استان هرمزگان تشکیل می‌شود

انتهای پیام /



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×