» حوادث » انجام ۲ ماموریت پلیسی در شاهرود/ ۸ مواد فروش دستگیر شدند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
حوادث

انجام ۲ ماموریت پلیسی در شاهرود/ ۸ مواد فروش دستگیر شدند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

اسفند 9, 1402 0

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی شائینی صبح سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته دو مأموریت ویژه پلیسی در این شهرستان به انجام رسید، ابراز داشت: در این مأموریت‌ها خودرو تویوتا قاچاق توقیف و هشت خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

وی ضمن بیان اینکه طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر در محلات آلوده سطح شهرستان توسط کلانتری‌ها به اجرا در آمد، افزود: هدف از اجرای این طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر و پیشگیری از کانون‌های جرم سطح شهرستان بوده است.

فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه طی چند عملیات منسجم و هماهنگ هشت خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند، ابراز داشت: از این افراد مقادیری انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی نیز کشف و ضبط شده است.

شائینی ضمن بیان اینکه یک دستگاه خودرو لندکروز تویوتا به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال توسط مأموران انتظامی شهرستان کشف و توقیف شد، تصریح کرد: استعلام اولیه حاکی از جعلی بودن پلاک و اصالت این خودرو بوده است.

وی ضمن بیان اینکه خودرو فاقد مدارک گمرکی بن صورت قاچاق وارد کشور شده است، افزود: پرونده برای ادامه سیر قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شاهرود ارجاع داده شده است.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×