» حوادث » استقامت تا پای جان در برابر دشمنان سیره و پیام شهیدان است
حوادث

استقامت تا پای جان در برابر دشمنان سیره و پیام شهیدان است

بهمن 4, 1402 0

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: امروز شهدا اجازه دادند این یادواره برگزار شود و در حقیقت این اثر وجود شهدا در جامعه است و جاودانگی شهید از این مسیر نمایان می‌شود؛ می‌رود، اما هست، پنهان، اما پیدا و نادیده در چشم، ولی در دل وجود دارد، حضور ندارد، ولی ظهور دارد و این اثر وجودی شهید است.

سردار رادان ادامه داد: امروزه جهان در ذهنش روز‌های قاسم سلیمانی را یادآور می‌شود و شهدا اذن برگزاری یادواره می‌دهند؛ در همین روز‌ها بدنبال اقدامات تروریستی تعداد دیگری از مدافعان امنیت، حرم و مردم به خیل عظیم شهیدان پیوستند.

وی اضافه کرد: اینکه گروهی مجاهد به سازمان و ساختار منحوسی که مدعی است هیچ کسی از دروازه‌های پی در پی امنیتی آن امکان عبور ندارد، حمله می‌برند، نشان از صلابت و اقتدار مبارزانی است که این دیوار‌های دفاعی و امنیتی را بی هراس از کشته شدن در نوردیده‌اند.

سردار رادان یادآور شد: در حادثه تروریستی اخیر در راسک شیعه و سُنی، فارس و بلوچ در کنار هم برای تامین امنیت ایران با خصم دون جنگیده و به شرف شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه اثر وجودی شهدای کشور مجلس‌آرایی آنهاست، تاکید کرد: دعای مادر شهدا گیراست، اثر وجودی شهدا چراغ راه برای افرادی است که بخواهند در این مسیر طی طریق برای رسیدن به تعالی، شرف و شهادت داشته باشد.

سردار رادان با اشاره به جاودانگی شهدا گفت: ۴۵ سال از انقلاب می‌گذرد، ولی نقش شهید در ایران اسلامی یکسان است؛ این مانایی و جاودانگی از چیست؟ باید از آنی که خود ساخته‌ایم بیرون آمده و با شهدا در مسیر زیبای نورانی، پُر سعادت و باصلابت قرار بگیریم.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه امروز فرزندان شهیدان همت، حاج قاسم، حنیف، باکری، زحمتکش و دیگر شهدا در این یادواره حضور دارند، افزود: در دوران دفاع مقدس، سختی و شیرینی رزمندگان خاطره شد، چون نگاه به امام راحل داشتند و این گونه می‌شود که شهدا همیشه زنده هستند و خانواده آن‌ها فاطمه‌گونه از ولایت دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه همه در مسیر خدمت به مردم و خانواده شهدا پایدار و در نهایت شهید فی سبیل الله باشیم، تاکید کرد: از خداوند قادر متعال و خانواده شهدا درخواست کنیم در حق ما مثل فرزندانشان دعا کنند تا در راه خدمت به این مردم و کشور شهید شویم.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×