» قضائی » فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی با رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دیدار کرد
قضائی

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی با رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دیدار کرد

اردیبهشت 16, 1403 0

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشست مشترک با فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا بر تدابیر حفاظتی واحد‌ها و امکنه‌های ثبتی تاکید کرد.

خبرگزاری میزان –  سردار بنی اسدی فر فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی کشور (فراجا) با حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دیدار کرد.

بابایی، ضمن قدردانی و تشکر از یگان‌های انتظامی حفاظتی فراجا جهت حفاظت و حراست از مراکز ارائه دهنده خدمات ثبتی، اسناد و سوابق مالکیت مردم بر تدابیر حفاظتی واحد‌ها و امکنه‌های ثبتی تاکید و گفت: نتیجه تعامل مشترک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و پلیس مردم بهره مند می‌شوند

وی افزود: تکریم ارباب رجوع، کنترل و مدیریت هوشمند، حفاظت و حراست از اسناد و سوابق مالکیت مردم از جمله اقدامات پلیس است که به صورت محسوس موجب آرامش و امنیت روانی مردم شده است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تاکید بر بسترسازی‌های اقدام شده جهت تعامل و همگرایی بیشتر گفت: پیشنهاد بکارگیری پاس‌یاران در قسمت‌های مختلف یگان حفاظت قوه قضاییه و سازمان ثبت املاک کشور توسط فراجا، موجب تسهیل گری در ارائه خدمات شده و آن را تا تحقق کامل موضوع دنبال می‌کنیم.

در ادامه این نشست، سردار بنی اسدی‌فر، فرمانده یگان‌های انتظامی حفاظتی فراجا تصریح کرد: همکاری و خدمت در مجموعه‌ای که وظیفه‌اش حفظ و ارتقا امنیت عمومی و آسایش جامعه می‌باشد موجب توفیق است.

وی گفت: کار بسیار سخت و دشوار، ودر عین حال شیرینی است که از نقطه صفر مرزی و در حوزه‌های گوناگون سخت افزاری و عملیاتی و اجرایی و ستادی و سیاست گذاری و برنامه ریزی و نظارت و آموزش و پشتیبانی ماموریت داشته باشیم و همزمان با همه اقشار مختلف جامعه در ارتباط بوده به نحوی که این چتر امنیتی آنقدر گسترده باشد که همه را در بربگیرد.

وی با بیان اینکه یکی از راهبرد‌های پلیس، تعامل سازنده با مردم و دستگاه‌های دولتی در راستای ماموریت خود است، خاطرنشان کرد: به منظور استفاده از ظرفیت سازمان‌ها در انتظام بخشی و ایجاد اشتغال پایدار، پیشنهاد راه اندازی یگان‌های حفاظت دستگاه‌های دولتی داده شد که به تصویب مقام معظم رهبری رسیده و در ۱۶سازمان مهم در سطح کشور عملیاتی شده است.

سردار بنی اسدی فرد افزود: خوشبختانه دستگاه قضایی به واسطه ماهیت شغلی و گستره ارتباط مردمی که دارد توانسته بهتر از سایر دستگاه‌ها در یک تعامل سازنده این هم افزایی و تعامل را با پلیس عملیاتی و اجرایی کند.

سردار بنی اسدی در پایان با تاکید بر اهمیت آموزش کارکنان یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا در ماموریت‌های محوله بر تحول آموزش مبتنی بر شیوه‌های نوین تاکید کرد.

گفتنی است، در این دیدار سردار رضا رستگار فرمانده یگان حفاظت قوه قضاییه و همچنین سرهنگ عباس رمضان پور فرمانده یگان حفاظت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و تعدادی از همکاران یگان در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×