Monday, 7 July , 2025
امروز : دوشنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۴
امروز : دوشنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۴
حمایت آنلاین: »
- آثار شکنجه وحشیانه صهیونیستها بر بدن اسیر آزادشده فلسطینی+ فیلم
- کولیوند: تعداد فوتیها بندر شهید رجایی به ۲۸ نفر رسید
- بازار مسکن تغییر فاز داد؟
- پیامهای ارسالی شهروندان به سامانه ١٩٧ برای فرماندهان ارسال میشود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
- ظلم به کارگران با حق مسکن ۹۰۰ هزار تومانی | این گره به دست پزشکیان باز می شود
- ثبت جهانی زیورآلات سنتی یزد، نقطه تلاقی دیپلماسی فرهنگ و اقتصاد است
- ۲۰ درصد بیابان های کشور در استان کرمان قرار دارد
- دریافت وثیقه از اتباع برای خروج از ایران/ جزئیات
- معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران به مشکلات ۱۰ نفر از مراجعان در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه رسیدگی کرد
شناسه خبر
: 165730
پرینت خانه » صنعت خودروسازی
تاریخ انتشار : 12 آوریل 2025 - 2:19 | 21 بازدید | ارسال توسط : اکوایران
راننده چینی خودروی ایرانی؟
به گزارش اکوایران، از همین رو این پرسش مطرح است که واگذاری مدیریت و البته مالکیت خودروسازان بزرگ کشور به چینیها تامینکننده منافع ملی خواهد بود؟ اکوایران در گفتوگو با محمدرضا نجفی منش رئیس انجمن صنایع همگن قطعهسازی کشور این موضوع را بررسی کرده است. نجفی منش معتقد است در واگذاری مدیریت و مالکیت خودروسازان […]

به گزارش اکوایران، از همین رو این پرسش مطرح است که واگذاری مدیریت و البته مالکیت خودروسازان بزرگ کشور به چینیها تامینکننده منافع ملی خواهد بود؟
اکوایران در گفتوگو با محمدرضا نجفی منش رئیس انجمن صنایع همگن قطعهسازی کشور این موضوع را بررسی کرده است. نجفی منش معتقد است در واگذاری مدیریت و مالکیت خودروسازان کشور به بخش خصوصی چه چینیها و چه دیگر متقاضیان، باید بر اساس منافع ملی تصمیم گرفت.
به اشتراک بگذارید
https://hemayatonline.ir/?p=165730
تعداد دیدگاه
: ۰
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.