» قضائی » ۸۶ درصد از پرونده‌ها بدون وکیل به دادگاه می‌رود
قضائی

۸۶ درصد از پرونده‌ها بدون وکیل به دادگاه می‌رود

اسفند 3, 1402 0

رئیس مرکز وکلا استان تهران ضمن اشاره به اینکه طبق آخرین آمار ۸۶ درصد از پرونده‌ها بدون وکیل به دادگاه می رود،گفت: برخی افراد به دلیل عدم بضاعت مالی توان گرفتن وکیل را ندارند که در مرکز وکلا استان تهران با معرفی وکلای معاضدتی این آمادگی را داریم که به افراد مشاوره حقوقی رایگان ارایه دهیم.

فرامرز فرهادی نیاکی، رئیس مرکز وکلا استان تهران با حضور در غرفه خبرگزاری میزان در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های کشور گفت: مرکز وکلای قوه قضاییه استان تهران در راستای اجرای حقوق عامه و تکالیف ذاتی بر خود لازم دانست تا در این نمایشگاه در کنار اصحاب رسانه حاضر شده و در راستای دستور رئیس قوه قضاییه ودر  تعامل با دستگاه های دولتی به ارائه خدمات حقوقی رایگان بپردازد.

فرهادی ادامه داد: وکلای متخصص مرکز وکلا در امور حقوقی و به ویژه حقوق رسانه از امروز تا روز اختتامیه جشنواره  به صورت مستمر در کنار اصحاب رسانه و همچنین بازدید کنندگان محترم برای ارائه خدمات قرار دارند. 

وی گفت: علاوه بر سامانه ۱۲۹که به ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی می پردازد،وکلا ما در تمامی مجتمع های قضایی تهران به صورت مستمر و برنامه ریزی شده حضور دارند و تقریبا سالانه حدود ۲۶۰هزار مشاوره حقوقی رایگان ارائه می دهند.

فرهادی با بیان اینکه بر اساس آخرین آمار ۸۶درصد از پرونده ها بدون وکیل به دادگاه می رود،گفت: برخی افراد به دلیل عدم بضاعت مالی توان گرفتن وکیل را ندارند که در مرکز وکلا استان تهران با معرفی وکلای معاضدتی این آمادگی را داریم که به افراد مشاوره حقوقی رایگان ارایه دهیم.

 

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×