» قضائی » سال قبل مشکلات ۱۱۹ واحد تولیدی در ۲۹ جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری رسیدگی شد
قضائی

سال قبل مشکلات ۱۱۹ واحد تولیدی در ۲۹ جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری رسیدگی شد

اردیبهشت 13, 1403 0

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: دستگاه قضایی در سال گذشته پا به پای سایر مدیران اجرایی، نظارتی و بانکی در کنار فعالان اقتصادی بود و با ۵۰ بازدید میدانی مشکلات ۱۱۹ واحد را در ۲۹ جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان مطرح و با سیصد مصوبه بالغ بر ۸هزار فرصت شغلی را صیانت کرد.

خبرگزاری میزان– دومین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری دادگستری آذربایجان غربی به‌منظور بررسی مشکلات ۹ واحد تولیدی با حضور رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی، مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و مدیران دستگاه‌های متولی و واحد‌های تولیدی در سالن امامت دادگستری برگزار شد.

ناصر عتباتی در این جلسه با تقدیر از همراهی و همکاری مجموعه دستگاه قضایی، اجرایی، نظارتی، بانکی و بخش خصوصی که همیشه در کنار فعالان اقتصادی بودند، گفت: دستگاه قضایی در سال گذشته پا به پای سایر مدیران اجرایی، نظارتی و بانکی در کنار فعالان اقتصادی بود و با ۵۰ بازدید میدانی مشکلات ۱۱۹ واحد را در ۲۹ جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان مطرح و با سیصد مصوبه بالغ بر ۸هزار فرصت شغلی را صیانت کرد.

وی ادامه داد: امسال نیز مقام معظم رهبری با فرمان سال خود تمرکز و مسیر حرکت مدیران را بر مبنای تولید و اشتغال تعیین فرمودند و هر کسی در حوزه کاری خود وظیفه دارد به این فرمان تمکین و در عمل نشان دهد که به آن پایبند است و هر کسی در مسیر گره گشایی از مشکلات تولید حرکت کند، ولایی‌ترین و میهن دوست‌ترین فرد است.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی همچنین به تاکیدات رئیس قوه قضاییه نیز اشاره کرد و گفت: رئیس قوه قضاییه همواره تاکید دارند که دستگاه قضایی باید در کنار مدیران اجرایی، بخش خصوصی و فعالان اقتصادی باشد و از اهرم‌های قانونی خود برای رفع مشکل تولید بهره ببرد.

عتباتی ادامه داد: هر چه قدر در استان اشتغال رونق پیدا کند و بیکاری کاسته شود به همان اندازه بزهکاری و اختلافات خانوادگی و در نتیجه تولید پرونده برای دستگاه قضایی به حداقل می‌رسد.

وی در پایان با تقدیر از تمامی دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و بانکی استان که با همراهی خود، به دستگاه قضایی استان در رفع مشکل تولید استان کمک می‌کنند گفت: در این جلسه مشکلات ۹ واحد تولیدی مطرح و امید است به مانند گذشته با همراهی و همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و بانکی مشکلات این واحد‌ها مرتفع و به چرخه تولید بازگردند.

در ادامه جلسه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان دستورات جلسه که بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی، شرکت پوک پوک، کارخانه شن و ماسه اشرفی وند، شرکت تولیدی لبنی ۴۹ زولاسوت، شرکت تن ماهی چی چست، شرکت شهد آب آی سو، شرکت آذران روان ساز، شرکت نیکو شهد، شرکت قند جلال اوغلو و طرح تهیه تخم مرغ مایع پاستوریزه مطرح و پس از ارائه نقطه نظرات و دیدگاه‌های اعضای جلسه با تصمیمات که اخذ شد مشکلات این واحد‌ها مرتفع و زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر فراهم شد.

انتهای پیام/ 



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×