» حوادث » ۲۰ هزار و ۵۶۷ دستگاه خودروی حادثه ساز به پارکینگ رفته اند
حوادث

۲۰ هزار و ۵۶۷ دستگاه خودروی حادثه ساز به پارکینگ رفته اند

اسفند 17, 1402 0

سرهنگ فیروز کشیر معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه زنده شهر امن گفت: در  یازده ماهه سال جاری در شهر تهران ۲۰ هزار و ۵۶۷ دستگاه خودروی حادثه ساز به پارکینگ رفته اند.

او بیان کرد : از ابتدای سال جاری تاکنون یعنی آمار (۱۱ ماهه) تیم‌های پلیس نامحسوس پلیس راهور تهران بزرگ حدود 17 هزارو 633 دستگاه خودرو را توقیف ساعتی کرده اند. 

سرهنگ کشیر گفت: در برخی مواقع رانندگان به صورت ناخواسته دست به تخلف می‌زنند که در طرح جدیدی که توسط پلیس راهور تهران بزرگ انجام می‌شود به سوابق و نوع گفتمان، برخورد و رفتار با او برخورد و خودروی وی توقیف ساعتی می‌شود. 

او تصریح کرد: می‌خواهیم به راننده متخلف این آموزش را بدهیم که شمایی که در حال تردد با وسیله نقلیه هستید و حرکات مخاطره آمیز انجام می‌دهید، اگر پلیس وسیله نقلیه شما را به پارکینگ منتقل نماید واقعا به درد سر می‌افتید و مشکلات زیادی را برای شما به وجود می‌آورد. به همین منظور همکاران بنده طرح توقیف ساعتی را انجام می‌دهند. 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: در یازده ماهه سال جاری با 20 هزار و 567 دستگاه خودروی متخلفانی که رفتار آنها مخاطره آمیز بوده برخورد و به پارکینگ منتقل شده اند. 

سرهنگ کشیر گفت: این رانندگان نظم ، ایمنی و آرامش را از دیگر رانندگان و شهروندان گرفته و جان خود و دیگران را به مخاطره انداخته که پلیس نامحسوس با این تخلفات برخورد می کند.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×