» حوادث » کشف بیش از ۳۰ فقره سرقت محتویات خودرو
حوادث

کشف بیش از ۳۰ فقره سرقت محتویات خودرو

اسفند 16, 1402 0

سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر در خصوص سرقت لوازم و محتویات خودرو در محدوده شهرری و وصول پرونده به پلیس آگاهی پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با سوء استفاده از تاریکی هوا و محیط خودرو‌های پارک شده، سوژه مورد نظر را انتخاب و در فرصت مناسبی درب خودرو را تخریب و اقدام به سرقت محتویات داخل و قطعات خودرو‌ها می‌نماید. 

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: کارآگاهان با اقدامات فنی و اطلاعاتی، در سیزدهم اسفند ماه سال جاری هویت و مخفیگاه متهم را که دارای سابقه بود، شناسایی کردند.

وی گفت: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران روز گذشته به مخفیگاه متهم در محدوده شهرری مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه سارق را دستگیر و به مقر پلیس منتقل نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: متهم ۳۲ ساله سابقه دار پس از انتقال به پلیس آگاهی ضمن اقرار به بزه انتسابی به بیش از ۳۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح استان تهران و شهرستان ری و ۵ فقره سرقت خودرو پراید معترف شد.

سرهنگ طرهانی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، گفت: از شهروندان عزیز درخواست داریم که خودرو‌های خود را به سیستم‌های ضد سرقت مجهز کنند و از پارک نمودن خودرو در محل‌های خلوت و تاریک خودداری نمایند.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×