» قضائی » چهار دوره کارآموزی قضاوت همزمان در دادگستری استان اصفهان برگزار شد
قضائی

چهار دوره کارآموزی قضاوت همزمان در دادگستری استان اصفهان برگزار شد

بهمن 4, 1402 0

رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: با توجه به نیاز مبرم به نیرو‌های قضایی، با هماهنگی‌های به‌عمل آمده در دوسال گذشته هفت دوره کارآموزی قضایی برگزار شد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین اسداله جعفری در افتتاحیه بیستمین دوره کارآموزی قضاوت در استان اصفهان ضمن محکوم کردن اقدامات مذبوحانه رژیم جعلی صهیونیست در به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران سپاه قدس در سوریه، شهادت این نیرو‌های عالی‌قدر و انقلابی را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) مردم شریف ایران، مقام معظم رهبری و خانواده‌های این شهدای والامقام تبریک و تسلیت گفت.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در ادامه بر لزوم الگو برداری قضات از انسان‌های وارسته تاکید و بیان کرد: الگوبرداری از انسان‌های بزرگی همچون شهید بهشتی و شهید لاجوردی، راه رسیدن به وارستگی در امر قضاوت را برای قضات هموار می‌سازد.

وی به کارآموزان قضایی توصیه کرد: با اعتقاد و باور و با مدد گرفتن از خداوند منان و ائمه اطهار (ع) همواره پاسدار حق و برپادارنده عدالت و دستگیر مظلومان باشند.

حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین جعفری با اشاره به برگزاری هفت دوره کارآموزی قضایی در دوسال گذشته در استان اصفهان اظهار کرد: با توجه به نیاز مبرم دادگستری استان به نیرو‌های قضایی، با هماهنگی‌های به‌عمل آمده و توجه ویژه رئیس قوه قضاییه و همچنین تلاش جهادی معاون و کارکنان معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه و دادگستری استان و مسئولان مرکز کارآموزان قضایی اصفهان در دوسال گذشته هفت دوره کارآموزی قضایی در استان برگزار شد که چهار دوره از آن به صورت همزمان انجام پذیرفت و این اقدام در دادگستری استان بی‌سابقه بوده است.

رئیس کل دادگستری اصفهان در پایان میانگین بهره‌مندی پست‌های قضایی در دادگستری استان را ۵۰ درصد اعلام و ابراز امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی و پیگیری‌های در حال انجام، با جذب و پرورش قضات شریف و پاکدست، درصد پست‌های قضایی بلاتصدی در استان کاهش یابد.

انتهای پیام/ 



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×