» قضائی » پرونده‌ ۸۰ میلیارد تومانی به همت پویش «به احترام حضرت علی (ع) می‌بخشم» به صلح و سازش ختم شد
قضائی

پرونده‌ ۸۰ میلیارد تومانی به همت پویش «به احترام حضرت علی (ع) می‌بخشم» به صلح و سازش ختم شد

فروردین 25, 1403 0

رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: در قالب پویش «به احترام حضرت علی (ع) می‌بخشم»، به ارزش بیش از ۸۰ میلیارد تومان و با پیگیری‌های مکرر ۳ نفر از صلح یاران ستاد صبر شهرستان کامیاران، با صلح و سازش مختومه شد.

خبرگزاری میزان – حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان اظهار کرد: یک فقره پرونده حقوقی با موضوع‌های «تقسیم ترکه»، «مطالبه اجرت المثل» و «مطالبه خسارت» که منجر به تشکیل ۴ فقره پرونده دیگر در دادگستری کامیاران شده بود، با تلاش و کوشش صلح یاران ستاد صبر شهرستان کامیاران با صلح و سازش مختومه شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسینی در این مورد افزود: این پرونده در قالب پویش «به احترام حضرت علی (ع) می‌بخشم»، به ارزش بیش از ۸۰ میلیارد تومان و با پیگیری‌های مکرر ۳ نفر از صلح یاران ستاد صبر این شهرستان، با صلح و سازش مختومه و شکات نسبت به تمام پرونده‌های جریانی رضایت خود را اعلام کردند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان تصریح کرد: ارجاع پرونده‌هایی با قابلیت صلح و سازش توسط قضات به صلح یاران، در راستای اجرای برنامه‌های عملیاتی قوه قضاییه انجام می‌شود.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی هیئت‌های صلح استان در حل و فصل دعاوی و اختلافات از طریق صلح و سازش، این دسته از اقدامات را در ترویج فرهنگ اسلامی مصالحه و گذشت در جامعه موثر دانست و بر استمرار این فعالیت‌ها در استان کردستان تاکید کرد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×