» قضائی » نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار در مجلس دوازدهم:نمایندگان منتخب قبل از آغاز مجلس به راحتی در دیدار با رئیس قوه قضاییه به گفت‌وگو پرداختند
قضائی

نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار در مجلس دوازدهم:نمایندگان منتخب قبل از آغاز مجلس به راحتی در دیدار با رئیس قوه قضاییه به گفت‌وگو پرداختند

اردیبهشت 5, 1403 0

گفت‌وگو|

نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار گفت: شاید کمتر جلساتی بدین شکل باشد که نمایندگان منتخب قبل از آغاز مجلس به راحتی با رئیس قوه قضاییه ارتباط برقرار کنند و به گفت‌وگو بپردازند.

احمد انارکی محمدی نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار در رابطه با دیدار رئیس قوه قضاییه با منتخبان مجلس دوازدهم در گفت‌وگو با میزان، و تاثیر برگزاری این جلسات در رفع مشکلات مردم اظهار کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در تمام زمینه‌های قوه قضاییه کارشناس بوده و سال‌های بسیاری در دستگاه قضایی کار کرده‌ است بنابراین اشراف کامل در این قوه دارد.

وی افزود: قطعاً جامعه انتظارات بسیاری را از نمایندگانی که انتخاب کرده‌اند دارد و شاید کمتر جلساتی بدین شکل باشد که نمایندگان منتخب قبل از آغاز مجلس به راحتی ارتباط برقرار کنند و به گفت‌وگو بپردازند.

نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار اظهار کرد: دیدار رئیس قوه قضاییه با منتخبان مجلس دوازدهم بسیار خوب بود و طبق توضیحاتی که رئیس قوه قضاییه در جلسه بیان کرد این جلسات ادامه دارد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×