» قضائی » تظاهر به روزه‌خواری نباید در جامعه اسلامی رخ دهد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
قضائی

تظاهر به روزه‌خواری نباید در جامعه اسلامی رخ دهد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

اسفند 18, 1402 0

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد، در جمع حقوقدانان و حقوق‌یاران بسیجی با تقدیر از شرکت هوشمندانه مردم ایران در انتخابات ۱۱ اسفند، اظهار کرد: حضور حماسی مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهم اسفندماه، با وجود ماه‌ها تلاش دشمنان داخلی و خارجی، موجب به هم خوردن بسیاری از معادلات آنان در کشور و منطقه شد.

شرکت در انتخابات از حقوق به حق مردم است

وی، شرکت در انتخابات و دفاع از استقلال وطن را از حقوق به حق مردم دانست و گفت: هرچند دشمنان با برنامه‌ریزی به دنبال تعدی به حقوق مردم ایران بوده و هستند، اما روشنگری و هدایتگری رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم، بار دیگر نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد.

موحدی افزود: حضور آگاهانه مردم در انتخابات، باعث شادی دوستان و یأس و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی شد. بحمدالله ملت بصیر و زمان شناس ما با حضور عاقلانه، آگاهانه و هدفمند، بار دیگر یک موفقیت و افتخار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران رقم زدند.

خدمت به مردم از وظایف اصلی دولتمردان است

دادستان کل کشور، خدمت به مردم را یکی از وظایف مهم و اصلی دولتمردان جمهوری اسلامی بیان کرد و گفت: هرچند تا رسیدن به قله، راه باقی است، اما جمهوری اسلامی، نظام موفقی بوده و در همه صحنه‌ها با خدماتی از جمله فراهم‌کردن تحصیل رایگان برای همه اقشار در نقاط مختلف کشور، بهداشت و درمان، آب، برق و گاز، راهسازی در خدمت مردم بوده و هست.

وی همچنین افزود: رقابت بیش از ۱۵ هزار نامزد در انتخابات مجلس شورای اسلامی دلیلی بر حضور نیروهای علاقمند به خدمت در نظام جمهوری اسلامی و شکست دسیسه‌ها و فضاسازی دشمنان است.

لزوم رعایت حرمت ماه مبارک رمضان

حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان بر لزوم رعایت احکام اسلامی و جلوگیری از شکسته شدن حرمت این ماه مبارک تاکید کرد و افزود: تظاهر به روزه‌خواری نباید در جامعه اسلامی رخ دهد، زیرا علاوه بر گناه از لحاظ شرع مقدس، جرم هم محسوب می‌شود. اگرچه مردم متدین ما همچون گذشته حرمت این ماه پربرکت را حفظ می‌کنند، اما لازم است مسؤولان فرهنگی و رسانه‌ها نسبت به اطلاع‌رسانی درست این موضوع اهتمام داشته باشند.

وی در بخش پایانی سخنان خود، بسیج را شجره طیبه‌ای برگرفته از آرمان‌های امام خمینی (ره) و تحت هدایت رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: ایستادگی انصارالله یمن، مقاومت حزب الله لبنان، حماس و جبهه مقاومت در برابر دشمنان نشأت گرفته از تفکر و فرهنگ بسیجی رشد یافته در ایران اسلامی است.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×