» قضائی » میز خدمت و ملاقات مردمی مسئولین قضایی استان کرمانشاه در بقعه چاه صاحب الزمان (عج)/ رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی بیش از ۴۰ نفر از مراجعین
قضائی

میز خدمت و ملاقات مردمی مسئولین قضایی استان کرمانشاه در بقعه چاه صاحب الزمان (عج)/ رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی بیش از ۴۰ نفر از مراجعین

اسفند 28, 1402 0

به همت معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه و با حضور برخی مسئولین قضایی استان در بقعه چاه صاحب الزمان (عج) کرمانشاه به مشکلات حقوقی و قضایی بیش از ۴۰ نفر از مراجعین رسیدگی شد.

خبرگزاری میزان_ در پی تأکیدات ریاست قوه قضاییه و پیگیری اهداف سند تحول قضائی مبنی بر دیدار بی واسطه با مردم در مساجد و بقاع متبرکه، در طلیعه ماه مبارک رمضان، مسئولین قضایی استان با حضور در بقعه چاه صاحب الزمان (عج) کرمانشاه ضمن دیدار چهره به چهره و صمیمی با مردم، مستمع مشکلات حقوقی و قضائی آن‌ها بودند و دستورات لازم را صادر کردند.

 لازم به ذکر است درخواست‌ها و مطالباتی که قابل اجرا و رسیدگی بودند در محل میز خدمت رسیدگی و در صورت نیاز به بررسی کامل و جامع، به مراجع مربوطه ارجاع داده شد.

گفتنی است بیش از ۴۰ نفر از مردم با حضور خود به طرح مشکلات خود اعم از قضایی و حقوقی و نیز مشکلات اقتصادی و اجتماعی پرداختند.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×