» قضائی » موارد محدودی در رابطه با تخلفات انتخاباتی منجر به تشکیل پرونده شده است
قضائی

موارد محدودی در رابطه با تخلفات انتخاباتی منجر به تشکیل پرونده شده است

اسفند 16, 1402 0

دادستان کل کشور و رئیس دفتر رئیس جمهور از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان بازدید کردند.

خبرگزاری میزان_ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی‌آزاد، دادستان کل کشور و غلامحسین اسماعیلی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور عصر امروز (جمعه ۱۱ اسفند ماه) از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان بازدید کردند.

دادستان کل کشور در جمع خبرنگاران گفت:کشور ما بعد از انقلاب، کشوری تعیین کننده، پویا و موثر در منطقه و جهان بوده است و امروز هر نوع تحولی در ایران مورد توجه هم خیرخواهان و هم بد خواهان قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌آزاد بیان کرد: در طول ۴۵ سال اخیر ملت ایران در همه صحنه‌ها بدخواهان را مایوس کرده و و خیرخواهان را امیدوار کرده است. امیدواریم امروز ۱۱ اسفند ماه که روز سرنوشت سازی است، خیرخواهان ملت خوشحال و بدخواهان مایوس شوند و امروز ملت ایران به وظیفه خودش عمل خواهد کرد.

وی در رابطه با روند نظارت بر انتخابات گفت: از چند ماه گذشته جلسات ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی و رسیدگی به جرایم انتخاباتی را به صورت مرتب در سراسر کشور برگزار کردیم. گزارش‌هایی در این مدت ارسال شده که بیشتر آن‌ها تخلفاتی انتخاباتی بوده‌اند و ما نیز تا به امروز با نگاه پیشگیرانه با آن‌ها برخورد کرده‌ایم و تا به امروز مسأله مهمی رخ نداده است و موارد محدودی منجر به تشکیل پرونده شده است که به موقع به آن‌ها رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×