» قضائی » ملاقات ۸۷ هزار و ۴۹۴ نفر از شهروندان کرمانی با مقامات قضایی استان در ۱۰ ماهه سال جاری
قضائی

ملاقات ۸۷ هزار و ۴۹۴ نفر از شهروندان کرمانی با مقامات قضایی استان در ۱۰ ماهه سال جاری

بهمن 4, 1402 0

مقامات قضایی استان کرمان از ابتدای سال جاری تاکنون به درخواست‌های حقوقی وقضایی ۸۷ هزار و ۴۹۴ نفر از شهروندان کرمانی رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان – از ابتدای سال جاری تاکنون حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان، دادستان مرکز استان، معاونین قضایی دادگستری استان و روسا ودادستان‌های سراسر استان با بیش از ۸۷ هزار و ۴۹۴ نفر از شهروندان کرمانی دیدار و به مشکلات حقوقی وقضایی آنان رسیدگی شده است.

ملاقات مردمی معاونین قضایی دادگستری استان در تمام روز‌های هفته برگزار می‌شود و حجت الاسلام والمسلمین حمیدی، نیز تمام وقت اداری روز‌های سه شنبه هر هفته را به ملاقات چهره به چهره با مردم شریف استان اختصاص داده است.

رئیس کل دادگستری استان با بیش از ۲ هزار و ۱۳۳ نفر؛ دادستان مرکز استان و معاونانش با ۳ هزار و ۴۵۶ نفر؛ معاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان کرمان با ۱۶ هزار و ۴۴۴ نفر؛ روسای دادگستری‌های سراسر استان با ۳۵ هزار و ۷۷۰ نفر و دادستان‌های عمومی و انقلاب سراسر استان با بیش از ۳۴ هزار و ۶۱ نفر از مردم دیدار و به درخواست‌های حقوقی وقضایی آن‌ها رسیدگی کرده اند.

عموم مردم می‌توانند جهت اخذ نوبت ملاقات با رئیس کل دادگستری استان کرمان، با ارائه کارت شناسایی از طریق مراجعه حضوری به حوزه ریاست دادگستری کل استان کرمان اقدام کنند.

ملاقات مردمی دادستان مرکز استان کرمان نیز روز‌های سه شنبه هر هفته در محل مجتمع قضایی ۲۲ بهمن کرمان برگزار می‌شود و مدعی العموم و معاونانش پاسخگوی درخواست‌های مردمی هستند.

در کنار ملاقات مردمی‌های مستمر در محل کار مقامات قضایی استان، قضات و مسئولان قضایی در طول سال نیز با حضور در مساجد و در بین اقشار مختلف مردم از جمله جوانان، دانشجویان، دانش آموزان، اساتید، معلمان، روحانیون، ریش سفیدان و متنفذین محلی و غیره… پای صحبت‌های مردم و نخبگان جامعه می‌نشینند.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×