» قضائی » مطالبات شرکت خودرویی ستاره ماشین‌آلات آسمان با مالباختگان با ورود دادستانی قزوین پرداخت شد
قضائی

مطالبات شرکت خودرویی ستاره ماشین‌آلات آسمان با مالباختگان با ورود دادستانی قزوین پرداخت شد

بهمن 28, 1402 0

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین از تسویه مطالبات مالباختگان یک شرکت خودرویی در قزوین خبر داد.

خبرگزاری میزان_ حسین رجبی اظهار کرد: در ماه‌های گذشته یک شرکت فعال در زمینه پیش فروش خودرو با تبلیغات وسیع در سطح شهر و رسانه‌ها با اقدامات متقلبانه وعده تحویل خودرو به نرخ کمتر از بازار را داده و سرمایه‌های مردم را جمع آوری کرده بود.

وی ادامه داد: بعد از اینکه شرکت توانایی تحویل خودرو و پرداخت مطالبات را نداشته با شکایت شکات، برای دو نفر از مدیران شرکت به اتهام کلاهبرداری و اخلال در نظم اقتصادی در دادسرای مرکز قزوین پرونده قضایی تشکیل شده و متهمین با قرار وثیقه ۱۵۰ میلیاردی روانه زندان شدند.

رجبی اضافه کرد: بعد از بررسی‌های صورت گرفته و تلاش مجموعه قضایی و توافق نامه‌ای که بین متهمین و مالباختگان منعقد شد، مبلغ ۶۷ میلیارد تومان از سرمایه‌های ۲۵۶ نفر از طلبکارانی که پرونده قضایی تشکیل داده بودند پرداخت شد و ۱۹۵ میلیارد تومان از بدهی مابقی افرادی که از متهمین شکایت نکرده بودند با توافق صورت گرفته و تحت نظارت بازپرس عودت داده شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین در پایان خاطر نشان کرد: فرایند پرداخت مطالبات ۱۰ نفر از مالباختگانی که حاضر به امضای توافق نامه نبوده و تمایلی به رضایت نداشتند، از طریق تشکیل پرونده قضایی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×