» قضائی » مشکلات حقوقی و قضایی ۴۷ نفر از مردم شیراز با حضور مسئولان قضایی استان فارس بررسی شد
قضائی

مشکلات حقوقی و قضایی ۴۷ نفر از مردم شیراز با حضور مسئولان قضایی استان فارس بررسی شد

بهمن 16, 1402 0

رئیس‌کل دادگستری استان فارس و جمعی از مسئولان قضایی استان با حضور در مصلی نماز جمعه شیراز به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی ۴۷ نفر از مراجعان پرداختند.

خبرگزاری میزان – همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و سفر وزیر دادگستری به استان فارس، رئیس‌کل دادگستری استان و جمعی از مسئولان قضایی استان نیز با حضور در مصلی نماز جمعه شیراز به بررسی مشکلات قضایی و حقوقی مردم پرداختند.

در این دیدار عمومی که علاوه بر مجموعه قضایی استان فارس ۲۵ تن از مدیران و مسئولان سازمان‌ها و نهاد‌های استان حضور داشتند مشکلات حقوقی و قضایی ۴۷ نفر از مراجعان توسط هیئت قضایی بررسی و دستورات پیگیری صادر شد.

رئیس‌کل دادگستری استان فارس در حاشیه این دیدار عمومی با مردم و نمازگزاران در محل مصلی نماز جمعه شیراز با تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های این انقلاب را همدلی وتعامل بین مسئولان در خدمت به مردم خواند و افزود: مجموعه قضایی استان فارس از هر فرصتی در مجامع عمومی جهت حضور در بین مردم و بررسی درخواست‌ها و مشکلات قضایی آنان استفاده می‌کند که یکی از این مکان‌ها مصلی‌های نماز جمعه در مرکز استان و شهرستان‌های سراسر استان است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با تاکید بر این‌که تکریم ارباب رجوع یکی از اولویت‌های مهم برنامه‌های عملیاتی در راستای اجرای سند تحول و تعالی قضایی در استا فارس است، گفت: علاوه بر ملاقات‌های ثابت هفتگی در روز‌های سه‌شنبه هر هفته در محل دادگستری و دادسرا‌های سراسر استان حضور در مکان‌های عمومی و عمدتاً مذهبی توسط همه رده‌های مسئولیتی در دادگستری فارس اقدامی مستمر و پیوسته است.

رئیس‌کل دادگستری استان فارس با تاکید بر این‌که پیگیری درخواست‌های مردم تا حصول نتیجه در دادگستری کل استان همواره مورد تاکید است، تصریح کرد: در دیدار عمومی امروز که همزمان با حضور وزیر دادگستری و استاندار فارس در جمع مردم برگزار شد بخشی از موضوعات مشترک فی مابین دستگاه‌های اجرایی استان نیز مطرح و مورد پیگیری مشترک مسئولین اجرایی و قضایی قرار گرفت.

رئیس‌کل دادگسری فارس خاطرنشان کرد: با تأکید رئیس قوه قضاییه حضور مسئولان در میان اقشار گوناگون تا پایان دهه مبارک فجر به ضورت ویژه در دستور کار مسئولان قضایی استان قرار داد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×