» قضائی » مسئولان قضایی دادگستری استان تهران با حضور در مرکز ملاقات مردمی قوه قضاییه به مشکلات ۲۴ نفر از مراجعان رسیدگی کردند
قضائی

مسئولان قضایی دادگستری استان تهران با حضور در مرکز ملاقات مردمی قوه قضاییه به مشکلات ۲۴ نفر از مراجعان رسیدگی کردند

بهمن 4, 1402 0

مسئولان قضایی دادگستری استان تهران با حضور در مرکز ملاقات مردمی قوه قضاییه و ارتباط چهره به چهره با مردم به مشکلات ۲۴ نفر از مراجعان رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان_ حبیب‌الله جعفری معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران و سرپرست مجتمع قضایی ولیعصر (عج) به همراه داوود دشتی معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۲۸ تهران امروز (دوشنبه ۲ بهمن‌ماه) با حضور در مرکز ملاقات مردمی قوه قضاییه به مشکلات ۲۴ نفر از مراجعان رسیدگی کردند.

حبیب‌الله جعفری معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران و سرپرست مجتمع قضایی ولیعصر (عج) در جریان این برنامه ملاقات مردمی اظهار کرد: برنامه ملاقات امروز در راستای اجرای برنامه‌ها و دستورات ریاست قوه قضاییه و همچنین اجرای سند تحول و تعالی قوه قضاییه برگزار شده و مدیران و مسئولان قضایی به صورت برنامه‌ریزی شده در مرکز ملاقات مردمی قوه قضاییه حضور پیدا کرده و به درخواست‌ها و مشکلات مراجعه کنندگان رسیدگی می‌کنند.

وی افزود: این ملاقات کنندگان از سراسر کشور به این مرکز مراجعه می‌کنند و تنها مربوط به دادگستری استان تهران نیست.

جعفری ادامه داد: پس از طرح مشکل توسط مراجعان در این مرکز درخواست آنان برای حوزه قضایی مربوطه ارسال و تا حصول نتیجه پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: در مواردی نیز به منظور اثر بخش بودن این ملاقات‌ها دستوراتی جهت بررسی و رفع مشکلات مراجعان به واحد‌های قضایی مربوط ابلاغ می‌شود.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران یادآور شد: در حال حاضر سامانه‌ای در این مرکز فعال است که مراجعه کنندگان در مرحله اول مشخصات و در خواست خود را در سیستم ثبت و در مراحل بعدی می‌توانند با ورود به این سامانه مراحل اقداماتی که برای رفع مشکل آن‌ها طی شده است را پیگیری و مشاهده کنند.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×