» حوادث » مالخر ۵۰ دستگاه ECU خودرو در جنوب تهران دستگیر شد
حوادث

مالخر ۵۰ دستگاه ECU خودرو در جنوب تهران دستگیر شد

دی 16, 1402 0

سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت ECU خودرو شهروندان در سطح شهر تهران بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با رصد‌های اطلاعاتی و عملیات‌های مختلف پلیسی موفق شدند در این رابطه تعدادی از سارقان شناسایی و با بهره گیری از روش‌های نوین کشف جرم متهمان را در مخفیگاهشان و یا در هنگام تردد‌های شهری دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با تجمیع پرونده‌های مشابه و پالایش اطلاعات به دست آمده مشخص شد که تعدادی از سارقان پس از سرقت ECU‌های خودرو آن‌ها را به مالخری معین حدودا ۳۰ ساله فروخته اند.

سرهنگ گودرزی تصریح کرد: در ادامه بررسی‌های پلیسی هویت و مخفیگاه مالخر اموال به سرقت رفته شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش در جنوب تهران دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهم ۵۰ عدد ECU مسروقه کشف شد ادامه داد: با صدور قرار قانونی توسط مراجع قضائی، متهم برای کشف جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار دارد.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×