» قضائی » سند مالکیت کارخانه آبشرین‌کن رئیس‌علی دلواری شهر بوشهر صادر شد 
قضائی

سند مالکیت کارخانه آبشرین‌کن رئیس‌علی دلواری شهر بوشهر صادر شد 

بهمن 16, 1402 0

با حضور رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر سند مالکیت کارخانه آب شیرین‌کن رئیس‌علی دلواری شهر بوشهر صادر و به مدیرنیروگاه اتمی بوشهر تحویل داده شد. 

خبرگزاری میزان – در راستای سیاست‌های کلان قوه‌ قضاییه و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری و رونق تولید و اشتغال، سند مالکیت کارخانه آب شیرین‌کن رئیس‌علی دلواری شهر بوشهر صادر و با حضور رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر و استاندار بوشهر و معاون حقوقی رئیس پ‌جمهور تحویل مدیر نیروگاه اتمی بوشهر داده شد. 

محمد رضا بزرگ‌مهر، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در حاشیه آیین افتتاح کارخانه آب شیرین‌کن رئیس‌علی دلواری شهر بوشهر، گفت: یکی از مهم‌ترین چالش‌های موجود که امروزه بشر با آن مواجه است، کمبود آب شیرین و قابل آشامیدن است. یکی از راه حل‌های مقابله با این مسئله، تصفیه آب شور دریا توسط دستگاه آب شیرین کن دریایی است. 

بزرگ‌مهر با اشاره به این‌که سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در راستای حمایت از تولید و تحقق شعار سال اقدامات مختلف و متنوعی را انجام می‌دهد، تصریح کرد: اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در حمایت از واحد‌های تولیدی بحث تثبیت مالکیت و صدور سند را در دستور کار قرار داد که تاکنون کلیه درخواست‌های واحد‌های تولیدی اعم از شهرک‌های صنعتی، واحد‌های تولیدی و پرورشی آبزیان که از دستگاه‌های مربوطه رسیده به صدور سند منجر شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر، افزود: نزدیک به ۴۴۱۱ هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی استان سند حدنگاری دریافت کرده‌اند.

وی اظهار کرد: به‌منظور تسریع در امور کارخانه و بهره‌مندی از تسهیلات صندوق ذخیره ارزی صدور سند مالکیت این کارخانه در دستور کار قرار گرفت که با عملیات جهادی کارکنان سند مالکیت به مساحت ۸۹۸۷۳ متر مربع صادر و توسط دهقانی، معاون حقوقی رئیس‌جمهور به مدیرعامل نیروگاه اتمی بوشهر به‌عنوان پیمانکار و مالک پروژه تحویل داده شد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×