» حوادث » رسانه‌های دشمن به دنبال عدم‌مشارکت مردم در انتخابات هستند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
حوادث

رسانه‌های دشمن به دنبال عدم‌مشارکت مردم در انتخابات هستند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

اسفند 11, 1402 0

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفندماه گفت: ملت ایران در این انتخابات بار دیگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان خواهند داد.

حجت‌الاسلام ادیانی افزود: احساس امنیتی که ملت ایران از آن برخوردار است مدیون شهدا و فرزندان شما در نیروهای مسلح است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با تأکید بر اینکه امنیت بزرگترین نعمت الهی است، خاطرنشان کرد: امنیت زیر ساخت همه فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی بارها بزرگترین افتخار خود را سربازی برای ملت ایران و ولایت فقیه می‌دانست، خاطرنشان کرد: ایشان با فداکاری و اخلاص بی انتهایی که داشت جان خود را برای برقراری امنیت و مقابله با استکبار جهانی فدا کرد.

حجت الاسلام ادیانی با بیان اینکه در آستانه یک رخداد بزرگ هستیم، گفت: جمهوری اسلامی ایران تمامی مقدرات خود را با رأی مردم رقم می‌زند؛ اسلامیت نظام و بقای اسلام به آرای مردم بستگی دارد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند جمهوریت و اسلامی نظام به رأی مردم بستگی دارد، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی همه ارکان نظام توسط مردم انتخاب می‌شوند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با تاکید بر اینکه امروز بنگاه‌های رسانه‌ای دشمن به دنبال عدم‌مشارکت مردم در انتخابات هستند، گفت: علاج دردها و مشکلات انتخاب درست است.

حجت‌الاسلام ادیانی گفت: امروز برای حراست از خون شهدا و قدردانی ازخودگذشتگی آن‌ها باید در انتخابات شرکت کنیم و حماسه‌ای بزرگ در برابر بدخواهان نظام رقم بزنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه انتظامی کشور تمام اقدامات را انجام داده تا انتخابات در کمال امنیت برگزار شود، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی کشور آماده است آبروی خود را در جهت مشارکت بالا در انتخابات خرج کند.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×