» قضائی » رئیس کل دادگستری مازندران از انبار اموال تملیکی غرب استان بازدید کرد/ تعیین مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف کالا‌ها
قضائی

رئیس کل دادگستری مازندران از انبار اموال تملیکی غرب استان بازدید کرد/ تعیین مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف کالا‌ها

اسفند 11, 1402 0

رئیس کل دادگستری مازندران در بازدید سرزده از انبار جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی غرب استان بر تعیین تکلیف کالا‌ها ظرف مدت یک ماه تاکید کرد.

خبرگزاری میزان_ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری در حاشیه بازدید از انبار جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی غرب استان مازندران، اظهار کرد: با توجه به تاکید ریاست قوه قضاییه مبنی بر بازدید‌های دوره‌ای منظم از انبار‌های مذکور جهت صیانت از حقوق عامه و تسریع در تعیین تکلیف کالا‌ها، این بازدید در غرب استان انجام و دستورات لازم در رابطه با حل مشکلات خطاب به مدیران ذیربط صادر و مقرر شد مکاتبات و هماهنگی‌های لازم جهت تعیین تکلیف اموال، با مسئولان مربوطه انجام شود.

وی افزود: تعیین تکلیف اموال موجود در انبار‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی موضوع مهمی است و همواره در جلسات مختلف بر رفع موانع و مشکلات این انبار‌ها تاکید شده است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران خاطرنشان کرد: صیانت از بیت‌المال، اموال عمومی و خصوصی و ساماندهی جامع اموال تملیکی و توقیفی از برنامه‌های مهم و مد نظر دادگستری استان است و این موضوع به صورت مستمر مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×