» قضائی » رئیس کل دادگستری استان کردستان با فرمانده سپاه بیت المقدس این استان دیدار کرد
قضائی

رئیس کل دادگستری استان کردستان با فرمانده سپاه بیت المقدس این استان دیدار کرد

اسفند 3, 1402 0

رئیس کل دادگستری استان کردستان در دیدار با فرمانده سپاه بیت المقدس این استان گفت: تعامل دستگاه قضایی استان با سپاه بیت المقدس در سطح بسیار بالایی قرار دارد و دستگاه قضایی حامی نیرو‌های نظامی و انتظامی در استان است.

خبرگزاری میزان – حجت الاسلام و المسلمین حسینی صبح امروز ضمن حضور در دفتر سردار امان الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با وی دیدار و گفتگو کرد.

رئیس کل دادگستری استان در معیت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و معاونین خود، ضمن تبریک ایام با سعادت اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در تامین امنیت داخلی و خارجی کشور نقش بی بدیلی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی تصریح کرد: داشتن روحیه پاسداری و بسیجی، تضمین کننده بقاء و استمرار انقلاب عظیم امام خمینی (ره) است و پاسداران سپاه انقلاب اسلامی با این روحیه در حال خدمت هستند.

در ادامه این دیدار، سردار امان الله گشتاسبی نیز اظهار کرد: تعامل دستگاه قضایی استان با سپاه بیت المقدس استان در سطح بسیار بالایی قرار دارد و دستگاه قضایی حامی نیرو‌های نظامی و انتظامی در استان است.

وی افزود: سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و تامین آرامش و امنیت استان و کشور از وظایف سپاه پاسداران است.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×