» قضائی » رئیس کل دادگستری استان بوشهر در ماه رمضان به مشکلات ۸۰ خانواده زندانی نیازمند رسیدگی کرد
قضائی

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در ماه رمضان به مشکلات ۸۰ خانواده زندانی نیازمند رسیدگی کرد

فروردین 23, 1403 0

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در ماه رمضان باحضور در شهرستان‌ها استان بوشهر، با ۸۰ خانواده زندانی نیازمند دیدار کرد و به بررسی مسائل و مشکلات آن‌ها پرداخت.

خبرگزاری میزان – مهدی مهر انگیز به همراه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و مدیر کل زندان‌های استان بوشهر در ماه رمضان با ۸۰ خانواده زندانی نیازمند دیدار کرد و مشکلات و درخواست‌های قضایی آن‌ها را مورد بررسی قرار داد.

وی در مورد حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها گفت: باید از این خانواده‌ها حمایت شود تا آسیب بیشتری نبینند و دغدغه‌ای جز زندانی بودن فرد خانواده نداشته باشند، چرا که در برخی مواقع، سرپرست خانواده در زندان به سر می‌برد و با کمک به آن‌ها این خانواده‌ها آسیب اجتماعی کم‌تری می‌‍بینند.

مهرانگیز ادامه داد: این دیدار‌ها در راستای دیدارهای هفتگی است که در دستور کار دستگاه قضایی استان بوشهر قرار گرفته بود. ولی در ماه رمضان به صورت ویژه این موضوع را در اولویت امور خود قرار دادیم که هر شب از تعدادی از خانواده‌های زندانیان نیازمند دیدار کنیم و وضعیت آن‌ها را مورد بررسی و حمایت قرار می‌دهیم تا با کمک‌های مختلف بتوانیم مشکلات این خانواده‌ها را به حداقل برسانیم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و مدیر کل زندان‌های استان بوشهر در این دیدار‌ها بسته‌های معیشتی و در مجموع ۲۵۰ میلیون کمک‌های نقدی به خانواده‌های نیازمند زندانی اهدا کرد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×