» قضائی » رئیس کل دادگستری استان اردبیل از شعب هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی بازدید کرد
قضائی

رئیس کل دادگستری استان اردبیل از شعب هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی بازدید کرد

اسفند 3, 1402 0

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: سیستمی کردن امور موجب ساماندهی و نظم در امور شده و محاسبات مالیاتی به صورت دقیق صورت می‌گیرد بطوریکه ضمن کاهش مراجعات حضوری مردم به سازمان که صرفه جویی در وقت و هزینه می‌شود.

خبرگزاری میزان_ حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان اردبیل، در بازدید از شعب هیئت‌های حل اختلاف سازمان امور مالیاتی ضمن قدردانی از اقدامات انجام گرفته به نقش و اهمیت الکترونیکی امورات در تسریع و کاهش خطا‌های انسانی در انجام محاسبات مرتبط با امور مالیاتی اشاره کرد و گفت: سیستمی کردن امور موجب ساماندهی و نظم در امور شده و محاسبات مالیاتی به صورت دقیق صورت می‌گیرد بطوریکه ضمن کاهش مراجعات حضوری مردم به سازمان که صرفه جویی در وقت و هزینه می‌گردد، از بروز هرگونه سوءاستفاده‌های احتمالی نیز جلو گیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مالیات هم مربوط به بیت‌المال بوده و از طرفی نیز با حق الناس مرتبط استان اظهار داشت: این موضوع باعث شده تا حساسیت و دقت در امر خدمت رسانی در این حوزه بسیار بیشتر شود و کارکنان با احساس مسئولیت و تعهد مضاعف به امورات مردم بپردازند.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه اقدام بر اساس قانون و قانونمداری را مهمترین رکن در اقدام و عملکرد عنوان نمود و تصریح کرد: مسلماً اگر کار‌ها بر اساس قانون انجام بگیرد ضمن اینکه از بروز هرگونه تخلف جلوگیری می‌شود، از طرفی نیز موجب احساس رضایتمندی عموم مردم نیز می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو  همچنین با حضور در شعبه‌های مختلف حل اختلاف مالیاتی ضمن بررسی وضعیت پرونده‌ها با تعدادی از مراجعین امور مالیاتی دیدار نموده و با استماع مسائل و مشکلات آنان دستورات لازم برای حل مشکلات آنان صادر کرد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×