» حوادث » دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل مسکونی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
حوادث

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل مسکونی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

اسفند 1, 1402 0

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت بیان داشت: در پی گزارش یکی از شهروندان شامل سرقت از منازل مسکونی، دستگیری سارقان در دستور کار مأموران کلانتری ۱۵۷ مسعودیه قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: مأموران سریعاً به محل اعزام و به شیوه کشف نوین جرم و تحقیقات محلی موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان شده و سرانجام در روز بیست و هفتم بهمن ماه به همراه حکم قضائی وارد مخفیگاه متهمان شده و با استفاده از شگردهای پلیسی موفق به دستگیری ۵ نفر متهم شدند.

سرهنگ رسول بهرامی افزود: از مخفیگاه متهمان آلات و ادوات سرقت و تعداد ۳ عدد قالیچه دستبافت سرقتی به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف و به کلانتری دلالت شد.

این مقام انتظامی با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده در سرقت از منازل خاطرنشان کرد: ۲ نفر از شاکیان متهمان را مورد شناسایی قرار داده و متهمان به ۱۰ فقره سرقت از منازل با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان افزود: متهمان همراه با پرونده قضائی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده و شناسایی مال باختگان در دستور کار کلانتری ۱۵۷ مسعودیه قرار گرفت.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×